vytisknout velikost písma Omladený Hyundai ix20 prichádza. Výroba začne v máji

Omladený Hyundai ix20 prichádza. Výroba začne v máji

Hyundai ix20 má za sebou facelift, ktorý priniesol klasické veci od upraveného dizajnu, cez novú prevodovku, až po motory plniace emisnú normu Euro 6. Prípadní záujemcovia o novú variantu tohto modelu sa dočkajú už čoskoro. Výroba modernizovanej verzie odštartuje v českých Nošoviciach v máji.

Malé MPV ix20 sa na trhu objavilo v roku 2010. Od tej doby predala automobilka Hyundai takmer 200 000 exemplárov. Nemalému záujmu sa tento model teší aj na českom a slovenskom trhu.

Facelift pre ix20 spoznáte podľa nových svetiel, inej masky chladiča, nový dizajn majú aj kryty kolies aj zliatinové disky. V ponuke nájdeme stále motory o objeme 1,4 a 1,6 litra. V prípade naftových jednotiek vzrástol krútiaci moment na 240 Nm (1.4 CRDi) a na 260 Nm (1.6 CRDi). Benzínovú tisícšesťstovku môžete kombinovať so šesťstupňovým automatom, ktorý nahradil štvorstupňovú prevodovku.

Hyundai bude ponúkať aj model ix20 BlueDrive, čo je ekologická verzia, ktorá má pneumatiky s nízkym valivým odporom, systém rekuperácie kinetickej energie a aktívnej klapky v maske chladiča.

Hyundai-ix20 Front (1).jpgHyundai-ix20.jpg

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY