vytisknout velikost písma Omladený Hyundai ix20 prichádza. Výroba začne v máji

Omladený Hyundai ix20 prichádza. Výroba začne v máji

Hyundai ix20 má za sebou facelift, ktorý priniesol klasické veci od upraveného dizajnu, cez novú prevodovku, až po motory plniace emisnú normu Euro 6. Prípadní záujemcovia o novú variantu tohto modelu sa dočkajú už čoskoro. Výroba modernizovanej verzie odštartuje v českých Nošoviciach v máji.

Malé MPV ix20 sa na trhu objavilo v roku 2010. Od tej doby predala automobilka Hyundai takmer 200 000 exemplárov. Nemalému záujmu sa tento model teší aj na českom a slovenskom trhu.

Facelift pre ix20 spoznáte podľa nových svetiel, inej masky chladiča, nový dizajn majú aj kryty kolies aj zliatinové disky. V ponuke nájdeme stále motory o objeme 1,4 a 1,6 litra. V prípade naftových jednotiek vzrástol krútiaci moment na 240 Nm (1.4 CRDi) a na 260 Nm (1.6 CRDi). Benzínovú tisícšesťstovku môžete kombinovať so šesťstupňovým automatom, ktorý nahradil štvorstupňovú prevodovku.

Hyundai bude ponúkať aj model ix20 BlueDrive, čo je ekologická verzia, ktorá má pneumatiky s nízkym valivým odporom, systém rekuperácie kinetickej energie a aktívnej klapky v maske chladiča.

Hyundai-ix20 Front (1).jpgHyundai-ix20.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY