vytisknout velikost písma Omladený Fiat Dobló mieri do predaja už tento týždeň

Omladený Fiat Dobló mieri do predaja už tento týždeň

Občas je potrebné pozrieť sa aj na autá, ktorých primárnou úlohou je práca. Jedným takým je Fiat Dobló, ktorý teraz prešiel modernizáciou. K dispozícii sú aj dve dĺžky karosérie, sedemmiestne prevedenie a napríklad presklená nadstavba na strechu.

17102503431142636791.jpg17334975021733365907.jpg2117621895166449564.jpgDodávka s možnosťami individualizácie, na hliníkových kolesách, s imitáciou difúzora a so "športovými" doplnkami? Už to je dneska možné.

Najvýraznejšou zmenou je predná časť tejto rodinnej dodávky. Auto je tak prakticky zhodné s americkou verziou, ktorá sa volá Ram Promaster City, ale to nás veľmi zaujímať nemusí. Zmeny sa dotkli aj kapoty (má poskytovať lepšiu ochranu zrazeným chodcom) a zadného čela.

Fiat zapracoval hlavne na interiéri, kde nájdete novú palubnú dosku, nové ovládače, nový volant, upravené sedačky a nové poťahy a aj údajne kvalitnejšie materiály. Rozšíria sa tiež možnosti individualizácie, čo práve u dodávok veľmi obvyklé nie je. Po novom je tu aj dotykový displej a lepšie možnosti konektivity s mobilným telefónom.

Pohonné jednotky začínajú na benzínovej tisícštyristovke s výkonom 70 kW a pokračujú cez dve verzie preplňovaného motora 1.4 T-Jet. Výkon oboch je 88 kW (120 k), ale jedna z nich je prispôsobená na prevádzku na LPG. Potom už sú tu diesely. Buď môžete mať tisícšesťstovku s výkonom 66 alebo 77 kW alebo rovno dvojliter s výkonom 99 kW.

3058061991968189255.jpg5927934871931732079.jpg61225973631577042.jpg924211295188345338.jpg9335495821540258791.jpg9497543351343084452.jpg1429814469236609924.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY