vytisknout velikost písma olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

Obzvlášť v tejto dobe plnej sviatkov, osláv a stretnutí s príbuznými a známymi, spojenými často oslavou Vianoc a čakaním na príchod Nového roka, nie je času nazvyš...
olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

... preto nemožno strácať energiu úvahami o členení článkov do odsekov a kapitol s delením segmentov fotografií či odkazov na skôr uverejnené články, ani diskusiami nad ich prednosťami a zápormi, takže sa vám teraz v jedinej vete pokúsim priblížiť potenciálny a čerstvými udalosťami naznačený zvrat v budúcnosti brazílskeho modelu VW Kombi, pričom je potrebné najprv pripomenúť, že modelu Volkswagen Kombi, vyrábanému licenčne v Brazílii už od roku 1957 a úzko spätému s prvou generáciou VW Type 2 pôvodom z roku 1950 a mimochodom nasledovanému v roku 1968 predstavenou generáciou druhou a neskôr sledom ďalších radov vedúcich k premiére prvého a do súčasnosti vyrábaného a aj u nás veľmi dobre známeho Volkswagenu Transporter s paralelne vedeným značením T1 až T5 , zvonila na prelome tohtoročného leta hrana a že brazílsky Volkswagen pri tejto príležitosti s predstihom pripravil šesťsto špeciálnych vozov čítajúcich sériu Volkswagen Kombi Last Edition, pričom najdôležitejším argumentom k "zarezaniu" pôvodného VW Kombi bol začiatok platnosti aktuálnych, prvým januárovým dňom roku 2014 platných bezpečnostných predpisov brazílskych úradov na novovyrobené autá, ktoré majú mať bez výnimiek airbagy pre vodiča a spolujazdca a ABS, čo by podľa predchádzajúcich vyjadrení predstaviteľov spoločnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo "vývoj úplne nového auta", pretože súčasný Volkswagen Kombi, teda doteraz vyrábaný model VW Type 2 alias VW T1, airbagy ani ABS jednoducho adaptovať schopný nie je, no najnovšie správy hovoria o tom, že by sériová produkcia modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovať aj naďalej vďaka podpore brazílskeho ministra financií Guida Mantegu, ktorý prisľúbil preveriť možnosti vylúčenia radu Volkswagen Kombi z pôsobnosti novej sady bezpečnostných regulačných predpisov pre nové automobily s odkazom na skutočnosť, že doteraz kontinuálne vyrábaný automobil konštruovaný tesne po druhej svetovej vojne a oficiálne predstavený v roku 1950 už z podstaty svojej stavby skrátka moderné administratívne požiadavky splniť nemôže.

Volkswagen T2 Kombi Last 1.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 2.jpg
Volkswagen T2 Kombi Last 3.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 4.jpg
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition zo záveru tohto roka
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY