vytisknout velikost písma olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

Obzvlášť v tejto dobe plnej sviatkov, osláv a stretnutí s príbuznými a známymi, spojenými často oslavou Vianoc a čakaním na príchod Nového roka, nie je času nazvyš...
olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

... preto nemožno strácať energiu úvahami o členení článkov do odsekov a kapitol s delením segmentov fotografií či odkazov na skôr uverejnené články, ani diskusiami nad ich prednosťami a zápormi, takže sa vám teraz v jedinej vete pokúsim priblížiť potenciálny a čerstvými udalosťami naznačený zvrat v budúcnosti brazílskeho modelu VW Kombi, pričom je potrebné najprv pripomenúť, že modelu Volkswagen Kombi, vyrábanému licenčne v Brazílii už od roku 1957 a úzko spätému s prvou generáciou VW Type 2 pôvodom z roku 1950 a mimochodom nasledovanému v roku 1968 predstavenou generáciou druhou a neskôr sledom ďalších radov vedúcich k premiére prvého a do súčasnosti vyrábaného a aj u nás veľmi dobre známeho Volkswagenu Transporter s paralelne vedeným značením T1 až T5 , zvonila na prelome tohtoročného leta hrana a že brazílsky Volkswagen pri tejto príležitosti s predstihom pripravil šesťsto špeciálnych vozov čítajúcich sériu Volkswagen Kombi Last Edition, pričom najdôležitejším argumentom k "zarezaniu" pôvodného VW Kombi bol začiatok platnosti aktuálnych, prvým januárovým dňom roku 2014 platných bezpečnostných predpisov brazílskych úradov na novovyrobené autá, ktoré majú mať bez výnimiek airbagy pre vodiča a spolujazdca a ABS, čo by podľa predchádzajúcich vyjadrení predstaviteľov spoločnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo "vývoj úplne nového auta", pretože súčasný Volkswagen Kombi, teda doteraz vyrábaný model VW Type 2 alias VW T1, airbagy ani ABS jednoducho adaptovať schopný nie je, no najnovšie správy hovoria o tom, že by sériová produkcia modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovať aj naďalej vďaka podpore brazílskeho ministra financií Guida Mantegu, ktorý prisľúbil preveriť možnosti vylúčenia radu Volkswagen Kombi z pôsobnosti novej sady bezpečnostných regulačných predpisov pre nové automobily s odkazom na skutočnosť, že doteraz kontinuálne vyrábaný automobil konštruovaný tesne po druhej svetovej vojne a oficiálne predstavený v roku 1950 už z podstaty svojej stavby skrátka moderné administratívne požiadavky splniť nemôže.

Volkswagen T2 Kombi Last 1.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 2.jpg
Volkswagen T2 Kombi Last 3.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 4.jpg
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition zo záveru tohto roka
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY