vytisknout velikost písma olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

Obzvlášť v tejto dobe plnej sviatkov, osláv a stretnutí s príbuznými a známymi, spojenými často oslavou Vianoc a čakaním na príchod Nového roka, nie je času nazvyš...
olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

... preto nemožno strácať energiu úvahami o členení článkov do odsekov a kapitol s delením segmentov fotografií či odkazov na skôr uverejnené články, ani diskusiami nad ich prednosťami a zápormi, takže sa vám teraz v jedinej vete pokúsim priblížiť potenciálny a čerstvými udalosťami naznačený zvrat v budúcnosti brazílskeho modelu VW Kombi, pričom je potrebné najprv pripomenúť, že modelu Volkswagen Kombi, vyrábanému licenčne v Brazílii už od roku 1957 a úzko spätému s prvou generáciou VW Type 2 pôvodom z roku 1950 a mimochodom nasledovanému v roku 1968 predstavenou generáciou druhou a neskôr sledom ďalších radov vedúcich k premiére prvého a do súčasnosti vyrábaného a aj u nás veľmi dobre známeho Volkswagenu Transporter s paralelne vedeným značením T1 až T5 , zvonila na prelome tohtoročného leta hrana a že brazílsky Volkswagen pri tejto príležitosti s predstihom pripravil šesťsto špeciálnych vozov čítajúcich sériu Volkswagen Kombi Last Edition, pričom najdôležitejším argumentom k "zarezaniu" pôvodného VW Kombi bol začiatok platnosti aktuálnych, prvým januárovým dňom roku 2014 platných bezpečnostných predpisov brazílskych úradov na novovyrobené autá, ktoré majú mať bez výnimiek airbagy pre vodiča a spolujazdca a ABS, čo by podľa predchádzajúcich vyjadrení predstaviteľov spoločnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo "vývoj úplne nového auta", pretože súčasný Volkswagen Kombi, teda doteraz vyrábaný model VW Type 2 alias VW T1, airbagy ani ABS jednoducho adaptovať schopný nie je, no najnovšie správy hovoria o tom, že by sériová produkcia modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovať aj naďalej vďaka podpore brazílskeho ministra financií Guida Mantegu, ktorý prisľúbil preveriť možnosti vylúčenia radu Volkswagen Kombi z pôsobnosti novej sady bezpečnostných regulačných predpisov pre nové automobily s odkazom na skutočnosť, že doteraz kontinuálne vyrábaný automobil konštruovaný tesne po druhej svetovej vojne a oficiálne predstavený v roku 1950 už z podstaty svojej stavby skrátka moderné administratívne požiadavky splniť nemôže.

Volkswagen T2 Kombi Last 1.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 2.jpg
Volkswagen T2 Kombi Last 3.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 4.jpg
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition zo záveru tohto roka
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY