vytisknout velikost písma olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

Obzvlášť v tejto dobe plnej sviatkov, osláv a stretnutí s príbuznými a známymi, spojenými často oslavou Vianoc a čakaním na príchod Nového roka, nie je času nazvyš...
olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

... preto nemožno strácať energiu úvahami o členení článkov do odsekov a kapitol s delením segmentov fotografií či odkazov na skôr uverejnené články, ani diskusiami nad ich prednosťami a zápormi, takže sa vám teraz v jedinej vete pokúsim priblížiť potenciálny a čerstvými udalosťami naznačený zvrat v budúcnosti brazílskeho modelu VW Kombi, pričom je potrebné najprv pripomenúť, že modelu Volkswagen Kombi, vyrábanému licenčne v Brazílii už od roku 1957 a úzko spätému s prvou generáciou VW Type 2 pôvodom z roku 1950 a mimochodom nasledovanému v roku 1968 predstavenou generáciou druhou a neskôr sledom ďalších radov vedúcich k premiére prvého a do súčasnosti vyrábaného a aj u nás veľmi dobre známeho Volkswagenu Transporter s paralelne vedeným značením T1 až T5 , zvonila na prelome tohtoročného leta hrana a že brazílsky Volkswagen pri tejto príležitosti s predstihom pripravil šesťsto špeciálnych vozov čítajúcich sériu Volkswagen Kombi Last Edition, pričom najdôležitejším argumentom k "zarezaniu" pôvodného VW Kombi bol začiatok platnosti aktuálnych, prvým januárovým dňom roku 2014 platných bezpečnostných predpisov brazílskych úradov na novovyrobené autá, ktoré majú mať bez výnimiek airbagy pre vodiča a spolujazdca a ABS, čo by podľa predchádzajúcich vyjadrení predstaviteľov spoločnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo "vývoj úplne nového auta", pretože súčasný Volkswagen Kombi, teda doteraz vyrábaný model VW Type 2 alias VW T1, airbagy ani ABS jednoducho adaptovať schopný nie je, no najnovšie správy hovoria o tom, že by sériová produkcia modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovať aj naďalej vďaka podpore brazílskeho ministra financií Guida Mantegu, ktorý prisľúbil preveriť možnosti vylúčenia radu Volkswagen Kombi z pôsobnosti novej sady bezpečnostných regulačných predpisov pre nové automobily s odkazom na skutočnosť, že doteraz kontinuálne vyrábaný automobil konštruovaný tesne po druhej svetovej vojne a oficiálne predstavený v roku 1950 už z podstaty svojej stavby skrátka moderné administratívne požiadavky splniť nemôže.

Volkswagen T2 Kombi Last 1.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 2.jpg
Volkswagen T2 Kombi Last 3.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 4.jpg
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition zo záveru tohto roka
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY