vytisknout velikost písma olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

Obzvlášť v tejto dobe plnej sviatkov, osláv a stretnutí s príbuznými a známymi, spojenými často oslavou Vianoc a čakaním na príchod Nového roka, nie je času nazvyš...
olkswagen Kombi v Brazílii prežije alebo Článok písaný jednou vetou

... preto nemožno strácať energiu úvahami o členení článkov do odsekov a kapitol s delením segmentov fotografií či odkazov na skôr uverejnené články, ani diskusiami nad ich prednosťami a zápormi, takže sa vám teraz v jedinej vete pokúsim priblížiť potenciálny a čerstvými udalosťami naznačený zvrat v budúcnosti brazílskeho modelu VW Kombi, pričom je potrebné najprv pripomenúť, že modelu Volkswagen Kombi, vyrábanému licenčne v Brazílii už od roku 1957 a úzko spätému s prvou generáciou VW Type 2 pôvodom z roku 1950 a mimochodom nasledovanému v roku 1968 predstavenou generáciou druhou a neskôr sledom ďalších radov vedúcich k premiére prvého a do súčasnosti vyrábaného a aj u nás veľmi dobre známeho Volkswagenu Transporter s paralelne vedeným značením T1 až T5 , zvonila na prelome tohtoročného leta hrana a že brazílsky Volkswagen pri tejto príležitosti s predstihom pripravil šesťsto špeciálnych vozov čítajúcich sériu Volkswagen Kombi Last Edition, pričom najdôležitejším argumentom k "zarezaniu" pôvodného VW Kombi bol začiatok platnosti aktuálnych, prvým januárovým dňom roku 2014 platných bezpečnostných predpisov brazílskych úradov na novovyrobené autá, ktoré majú mať bez výnimiek airbagy pre vodiča a spolujazdca a ABS, čo by podľa predchádzajúcich vyjadrení predstaviteľov spoločnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo "vývoj úplne nového auta", pretože súčasný Volkswagen Kombi, teda doteraz vyrábaný model VW Type 2 alias VW T1, airbagy ani ABS jednoducho adaptovať schopný nie je, no najnovšie správy hovoria o tom, že by sériová produkcia modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovať aj naďalej vďaka podpore brazílskeho ministra financií Guida Mantegu, ktorý prisľúbil preveriť možnosti vylúčenia radu Volkswagen Kombi z pôsobnosti novej sady bezpečnostných regulačných predpisov pre nové automobily s odkazom na skutočnosť, že doteraz kontinuálne vyrábaný automobil konštruovaný tesne po druhej svetovej vojne a oficiálne predstavený v roku 1950 už z podstaty svojej stavby skrátka moderné administratívne požiadavky splniť nemôže.

Volkswagen T2 Kombi Last 1.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 2.jpg
Volkswagen T2 Kombi Last 3.jpgVolkswagen T2 Kombi Last 4.jpg
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition zo záveru tohto roka
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Octavia II je úplne iná liga

Jazdenka Škoda Octavia II

Škoda Octavia je kvalitná a pevná. Ako sme ale napísali v úvode, jej najväčším problémom býva nejasný pôvod mnohých ojazdených áut, obľúbenosť medzi zlodejmi a podvodníkmi a predovšetkým nerealistické očakávania od potenciálnych kupcov.

23. 12. 2016 | Dalibor Žák
Test Jaguar F-Pace S: Anglický rýchlik

Test Jaguar F-Pace S

Jaguar F-Pace S je zaujímavý predovšetkým spôsobom, akým dokáže kombinovať komfort a nadpriemerné jazdné zručnosti.

22. 12. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY