vytisknout velikost písma Ohliadnutie za CES: Virtuálny prístrojový štít nového Audi TT v praxi

Ohliadnutie za CES: Virtuálny prístrojový štít nového Audi TT v praxi

Palubnú dosku nového Audi TT, ktorú Audi prezentovalo na veľtrhu spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas, sme vám už ukázali. Dnes tu ale máme video priamo z miesta, ktoré pre vás natočil náš český kolega Tomáš Holčík zo Živě.cz.

Vedľa samotného tvaru palubnej dosky je najatraktívnejšou novinkou TFT panel, ktorý nahrádza konvenčné analógové ukazovatele v prístrojovom štíte pred vodičom.

Na rozdiel napríklad od Mercedesu triedy S alebo Range Roveru riešenie Audi naplno využíva možnosti farebného displeja, v tomto prípade poháňaného výkonným grafickým čipom Nvidia Tegra K1. Rýchlomer a otáčkomer možno jednoucho zmenšiť a namiesto nich zobraziť cez celú plochu obrazovky napríklad mapu.

V predvolenom nastavení grafika i dizajn displeja zámerne veľmi pripomínajú prístrojovej štíty súčasné Audi s farebným maxi DOTE uprostred.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY