vytisknout velikost písma Ohliadnutie za CES: Virtuálny prístrojový štít nového Audi TT v praxi

Ohliadnutie za CES: Virtuálny prístrojový štít nového Audi TT v praxi

Palubnú dosku nového Audi TT, ktorú Audi prezentovalo na veľtrhu spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas, sme vám už ukázali. Dnes tu ale máme video priamo z miesta, ktoré pre vás natočil náš český kolega Tomáš Holčík zo Živě.cz.

Vedľa samotného tvaru palubnej dosky je najatraktívnejšou novinkou TFT panel, ktorý nahrádza konvenčné analógové ukazovatele v prístrojovom štíte pred vodičom.

Na rozdiel napríklad od Mercedesu triedy S alebo Range Roveru riešenie Audi naplno využíva možnosti farebného displeja, v tomto prípade poháňaného výkonným grafickým čipom Nvidia Tegra K1. Rýchlomer a otáčkomer možno jednoucho zmenšiť a namiesto nich zobraziť cez celú plochu obrazovky napríklad mapu.

V predvolenom nastavení grafika i dizajn displeja zámerne veľmi pripomínajú prístrojovej štíty súčasné Audi s farebným maxi DOTE uprostred.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY