vytisknout velikost písma Odhaľovanie Jaguaru XE pokračuje. Tu je prvá foto verzia S

Odhaľovanie Jaguaru XE pokračuje. Tu je prvá foto verzia S

Odhaľovanie Jaguaru XE pokračuje. Po včerajšom videu a niekoľkých informáciách na tému hliníkového základu automobilu dnes konečne prichádza prvá nemaskovaná fotografia. Jaguar zatiaľ odhalil len prednú časť vozidla, a to rovno vo verzii S.

Podľa očakávaní sa žiadne dizajnové prekvapenie nekoná. XE nasleduje smer, ktorým sa ako prvý vydal model XJ a neskôr potom XF. Čo bude mať verzia S pod kapotou, to zverejnené nebolo. Jaguar už ale skôr potvrdil, že XE dostane motor z F-Type. Kompresorom preplňovaný šesťvalec už okrem športového kupé / roadsteru našiel uplatnenie aj v oboch súčasných britských sedanoch, kde je naladený na 250 kW (340 k). F-Type používa ešte silnejšiu verziu disponujúcu maximom 280 kW (380 k).

Aktuálna tlačová správa iba upozorňuje na fakt, že sa Jaguar spojil s niekoľkými osobnosťami, ktoré mu pomôžu s propagáciou nového sedanu. Okrem speváčky Emeli Sande (na fotke) to je tiež módna návrhárka Stella McCartney a britský herec Idris Elba.

jag_feel_xe_image_300714.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY