vytisknout velikost písma Octavia RS 230 dorazila spolu s Fabiou Monte Carlo na ženevské výstavisko

Octavia RS 230 dorazila spolu s Fabiou Monte Carlo na ženevské výstavisko

Včera obsadila Škoda svoj ženevský stánok výhradne novými Superbmi, cez noc všetko prestavala, a tak si záujemcovia dnes môžu prezrieť aj ostatné novinky vrátane novej Fabie Monte Carlo alebo Škody Octavia RS 230.

Nová Fabia Monte Carlo má byť náhradou za Fabiu RS, ktorá skončila spolu s príchodom súčasnej generácie. Ide hlavne o dizajnové prevedenie, ktoré ponúkne až sedemnásťpalcové čierne disky, čierne detaily na karosérii a ak budete chcieť, môžete si dokúpiť aspoň športový podvozok.

To Octavia RS 230 je celkom iný príbeh. Je to najrýchlejšia Octavia všetkých čias, hoci od základného RS sa príliš nelíši a to ani na pohľad, čo dokazujú priložené fotky. Ako už určite viete, hlavnou výhodou tejto verzie je samosvorný diferenciál. V koncernovej rodine ostrých áut nižšej strednej triedy ale stále zostane Octavia RS tým najpomalším.

fabia_monte_1.jpgfabia_monte_2.jpgfabia_monte_4.jpgfabia_monte_5.jpgfabia_monte_6.jpgfabia_monte_7.jpgfabia_monte_8.jpg7k6a9237.jpg7k6a9238.jpg7k6a9239.jpg7k6a9240.jpg7k6a9241.jpg7k6a9243.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY