vytisknout velikost písma Octavia RS 230 dorazila spolu s Fabiou Monte Carlo na ženevské výstavisko

Octavia RS 230 dorazila spolu s Fabiou Monte Carlo na ženevské výstavisko

Včera obsadila Škoda svoj ženevský stánok výhradne novými Superbmi, cez noc všetko prestavala, a tak si záujemcovia dnes môžu prezrieť aj ostatné novinky vrátane novej Fabie Monte Carlo alebo Škody Octavia RS 230.

Nová Fabia Monte Carlo má byť náhradou za Fabiu RS, ktorá skončila spolu s príchodom súčasnej generácie. Ide hlavne o dizajnové prevedenie, ktoré ponúkne až sedemnásťpalcové čierne disky, čierne detaily na karosérii a ak budete chcieť, môžete si dokúpiť aspoň športový podvozok.

To Octavia RS 230 je celkom iný príbeh. Je to najrýchlejšia Octavia všetkých čias, hoci od základného RS sa príliš nelíši a to ani na pohľad, čo dokazujú priložené fotky. Ako už určite viete, hlavnou výhodou tejto verzie je samosvorný diferenciál. V koncernovej rodine ostrých áut nižšej strednej triedy ale stále zostane Octavia RS tým najpomalším.

fabia_monte_1.jpgfabia_monte_2.jpgfabia_monte_4.jpgfabia_monte_5.jpgfabia_monte_6.jpgfabia_monte_7.jpgfabia_monte_8.jpg7k6a9237.jpg7k6a9238.jpg7k6a9239.jpg7k6a9240.jpg7k6a9241.jpg7k6a9243.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY