vytisknout velikost písma Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Či tým hlavným dôvodom, prečo ste túžili po Škode Octavia RS TDI, bol jej motor, možno teraz radi počujete, že môžete vyberať zo širšieho množstvo variantov. Automobilka totiž rozšírila dostupnosť jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) aj pre stupne výbavy Ambition, Elegance a L & K.

Úplne vymýšľať si ale nemôžete. Jednotka je k dispozicii len pre Octaviu Combi 4x4 a vždy sa dodáva s automatom DSG. Jedná sa teda o rovnakú špecifikáciu ako v prípade Octavie Scout. Tá sa stala po RS druhou variantou, v ktorej možno 2.0 TDI 135 kW objednať.

Hardvér pohonu 4x4 a dvojspojková prevodovka pochopiteľne niečo stojí. Najlacnejšou cestou k tejto motorizácii preto aj naďalej zostáva Octavia RS - s karosériou liftback a predným pohonom vyjde na 23 280 eur. Naproti tomu najlacnejšia "bežná" Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 25 058 eur Sk, a to sa ešte musíte uspokojiť s výbavou Ambition.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY