vytisknout velikost písma Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Či tým hlavným dôvodom, prečo ste túžili po Škode Octavia RS TDI, bol jej motor, možno teraz radi počujete, že môžete vyberať zo širšieho množstvo variantov. Automobilka totiž rozšírila dostupnosť jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) aj pre stupne výbavy Ambition, Elegance a L & K.

Úplne vymýšľať si ale nemôžete. Jednotka je k dispozicii len pre Octaviu Combi 4x4 a vždy sa dodáva s automatom DSG. Jedná sa teda o rovnakú špecifikáciu ako v prípade Octavie Scout. Tá sa stala po RS druhou variantou, v ktorej možno 2.0 TDI 135 kW objednať.

Hardvér pohonu 4x4 a dvojspojková prevodovka pochopiteľne niečo stojí. Najlacnejšou cestou k tejto motorizácii preto aj naďalej zostáva Octavia RS - s karosériou liftback a predným pohonom vyjde na 23 280 eur. Naproti tomu najlacnejšia "bežná" Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 25 058 eur Sk, a to sa ešte musíte uspokojiť s výbavou Ambition.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY