vytisknout velikost písma Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Či tým hlavným dôvodom, prečo ste túžili po Škode Octavia RS TDI, bol jej motor, možno teraz radi počujete, že môžete vyberať zo širšieho množstvo variantov. Automobilka totiž rozšírila dostupnosť jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) aj pre stupne výbavy Ambition, Elegance a L & K.

Úplne vymýšľať si ale nemôžete. Jednotka je k dispozicii len pre Octaviu Combi 4x4 a vždy sa dodáva s automatom DSG. Jedná sa teda o rovnakú špecifikáciu ako v prípade Octavie Scout. Tá sa stala po RS druhou variantou, v ktorej možno 2.0 TDI 135 kW objednať.

Hardvér pohonu 4x4 a dvojspojková prevodovka pochopiteľne niečo stojí. Najlacnejšou cestou k tejto motorizácii preto aj naďalej zostáva Octavia RS - s karosériou liftback a predným pohonom vyjde na 23 280 eur. Naproti tomu najlacnejšia "bežná" Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 25 058 eur Sk, a to sa ešte musíte uspokojiť s výbavou Ambition.

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

dnes | Dalibor Žák
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

včera | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY