vytisknout velikost písma Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Octavia 2.0 TDI už dokáže mať 135 kW aj v "ne-RS" verziách

Či tým hlavným dôvodom, prečo ste túžili po Škode Octavia RS TDI, bol jej motor, možno teraz radi počujete, že môžete vyberať zo širšieho množstvo variantov. Automobilka totiž rozšírila dostupnosť jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) aj pre stupne výbavy Ambition, Elegance a L & K.

Úplne vymýšľať si ale nemôžete. Jednotka je k dispozicii len pre Octaviu Combi 4x4 a vždy sa dodáva s automatom DSG. Jedná sa teda o rovnakú špecifikáciu ako v prípade Octavie Scout. Tá sa stala po RS druhou variantou, v ktorej možno 2.0 TDI 135 kW objednať.

Hardvér pohonu 4x4 a dvojspojková prevodovka pochopiteľne niečo stojí. Najlacnejšou cestou k tejto motorizácii preto aj naďalej zostáva Octavia RS - s karosériou liftback a predným pohonom vyjde na 23 280 eur. Naproti tomu najlacnejšia "bežná" Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 25 058 eur Sk, a to sa ešte musíte uspokojiť s výbavou Ambition.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY