vytisknout velikost písma Očakávané je skutočnosťou, Infiniti Q50 Eau Rouge sa bude vyrábať

Očakávané je skutočnosťou, Infiniti Q50 Eau Rouge sa bude vyrábať

Infiniti sa na posledných niekoľkých veľkých autosalónoch prezentovalo ostrým sedanom Q50 Eau Rouge a inak tomu nebolo ani v Pekingu. Hoci už podstatné veci týkajúce sa tohto konceptu boli zverejnené skôr, jedna dôležitá informácia sa v rámci Auto China 2014 objavila. Ostrý sedan nezostane iba pri koncepte, ale zamieri do výroby.

Táto informácia pochádza od nemenovanej, ale dobre informovanej osoby, ktorú vyspovedali v priebehu pekinského autosalónu kolegovia z britského Autoexpress. Automobilka už údajne vložila do projektu športového sedanu príliš veľa financií na to, aby ho nakoniec nechala len tak ležať, čo je tiež dôvod, prečo prevedenie do výroby nakoniec nie je tak veľkým prekvapením. Mimochodom hlavnou farbou sa stane prezentovaná červená, záujemcovia si ale budú môcť zvoliť aj iný odtieň.

Infiniti Q50 Eau Rouge používa dvakrát preplňovaný šesťvalec s objemom 3,8 litra. Maximálny výkon činí 568 koní a krútiaci moment končí na 600 Nm. Motor spolupracuje so sedemstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Maximálna rýchlosť sa bude pohybovať okolo 290 km/h.

Plány automobilky ale ostrým sedanom nekončia. Podľa skorších informácií by sme sa mali dočkať vlajkovej lodi s výkonom cez 700 koní, ktorá si chce šliapnuť na Porsche Panamera.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY