vytisknout velikost písma Obrazom: Šéfovia značiek predstavujú novinky koncernu Volkswagen

Obrazom: Šéfovia značiek predstavujú novinky koncernu Volkswagen

Tradične v predvečer zahájenia autosalónu v Ženeve organizuje skupina Volkswagen slávnostný večer, na ktorom prvýkrát ukáže pozvaným hosťom a zástupcom médií svoje premiéry pre nadchádzajúce autosalón.

Podrobnosti o novinkách sa spravidla dozvieme až počas prvých dvoch dní autosalóne - teda ak neboli zverejnené dopredu. Manažéri sa na pódiu striedajú v rýchlom tempe a na predstavenie svojej novinky majú len niekoľko málo minút.

Napriek tomu je večer skupiny VW ostro sledovanou záležitosťou, pretože znamená prvú príležitosť, ako si očakávané nové modely a koncepty pozrieť inak ako na oficiálnych produktových fotografiách.

V pondelok večer sme tak na akcii, ktorá tento rok niesla názov "Future Tracks", mohli po prvýkrát vidieť VW Golf GTE, Lamborghini Huracan, Seat Leon Cupra, Audi TT a samozrejme aj Škodu Vision C.

Jednotlivé novinky zvyčajne prezentujú priamo riaditelia jednotlivých značiek. Všetky ich nájdete v galérii:

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY