vytisknout velikost písma Objednávky na Challenger a Charger Hellcat sú zastavené. Kvôli dopytu

Objednávky na Challenger a Charger Hellcat sú zastavené. Kvôli dopytu

Spoločnosť Fiat Chrysler Automobiles sa údajne stretáva so zaujímavým problémom. Nové modely Dodge Charger a Challenger v ostrej verzii Hellcat sa stretli s tak veľkým dopytom, že ich automobilka nestíha vyrábať. Všetko došlo tak ďaleko, že bolo obmedzené prijímanie nových objednávok.

Niektorí díleri totiž prijímali objednávky bez toho, aby rešpektovali limitované dodávky nových automobilov. FCA dokonca varovalo zákazníkov pred skutočnosťou, že zo spomínaného dôvodu budú na svoj voz čakať celé mesiace, ak nie viac ako rok.

V súčasnosti dealeri nemôžu prijať objednávku na nový Hellcat v prípade, že majú na sklade iba jeden exemplár. Dočasné obmedzenie nových objednávok má za cieľ čo najskôr vybaviť objednávky, ktoré už boli prijaté.

V októbri minulého roka evidovala automobilka zhruba 5000 záujemcov o niektorý z modelov Hellcat, v súčasnosti je záujemcov už viac ako deväť tisíc. Podľa serveru thetruthaboutcars.com ale zatiaľ Dodge postúpil len 2200 vozidiel.

Dôvod, prečo Challenger a Charger v prevedení Hellcat vzbudzujú taký záujem, je úplne jednoduchý. Pod kapotou sa totiž ukrýva kompresorom preplňovaný osemvalec s výkonom 527 kW (717 k) a krútiacim momentom 884 Nm. Z modelu Charger robí tento motor vôbec najrýchlejší sedan na trhu. 

167568107.jpg170027659.jpg170048358.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY