vytisknout velikost písma Obeťou znižovania nákladov koncernu VW je možno aj Škoda Roomster

Obeťou znižovania nákladov koncernu VW je možno aj Škoda Roomster

Je celkom možné, že nástupca Škody Roomster nebude, alebo aspoň nie v dohľadnej dobe. Koncern Volkswagen kvôli afére Dieslgate pristúpil k pomerne zásadným škrtom a práve pripravované MPV Roomster je zrejme jedným z odložených projektov.

Nový Roomster má vyjsť na základoch Volkswagene Caddy s tým, že dostane inú masku, detaily v interiéri a trochu iné verzie, ale v zásade pôjde o rovnaké auto. Napriek tomu sa projekt posúva na neurčito, ako nás informuje zdroj vo vnútri automobilky.

Pôvodne sa mal Roomster ukázať na autosalóne vo Frankfurte, potom bol presunutý na jarný autosalón v Ženeve 2016. Nakoniec nebude ani tam a ani na jeseň 2016. Otázkou je, či Roomstera vôbec uvidíme aj v roku 2017 alebo niekedy neskôr.

Pre automobilku Škoda vraj teraz existujú dôležitejšie projekty a iné priority, ako je nová generácia SUV Škoda Yeti. Projekt sedemmiestneho SUV pre Áziu je už tiež ďaleko a rieši sa aj facelift Octavie (ten by sme mali vidieť o rok v Paríži), na ktorom ešte nepanuje stopercentná zhoda ohľadom dizajnu prednej časti vozidla.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY