vytisknout velikost písma Obeťou znižovania nákladov koncernu VW je možno aj Škoda Roomster

Obeťou znižovania nákladov koncernu VW je možno aj Škoda Roomster

Je celkom možné, že nástupca Škody Roomster nebude, alebo aspoň nie v dohľadnej dobe. Koncern Volkswagen kvôli afére Dieslgate pristúpil k pomerne zásadným škrtom a práve pripravované MPV Roomster je zrejme jedným z odložených projektov.

Nový Roomster má vyjsť na základoch Volkswagene Caddy s tým, že dostane inú masku, detaily v interiéri a trochu iné verzie, ale v zásade pôjde o rovnaké auto. Napriek tomu sa projekt posúva na neurčito, ako nás informuje zdroj vo vnútri automobilky.

Pôvodne sa mal Roomster ukázať na autosalóne vo Frankfurte, potom bol presunutý na jarný autosalón v Ženeve 2016. Nakoniec nebude ani tam a ani na jeseň 2016. Otázkou je, či Roomstera vôbec uvidíme aj v roku 2017 alebo niekedy neskôr.

Pre automobilku Škoda vraj teraz existujú dôležitejšie projekty a iné priority, ako je nová generácia SUV Škoda Yeti. Projekt sedemmiestneho SUV pre Áziu je už tiež ďaleko a rieši sa aj facelift Octavie (ten by sme mali vidieť o rok v Paríži), na ktorom ešte nepanuje stopercentná zhoda ohľadom dizajnu prednej časti vozidla.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY