vytisknout velikost písma O Genesis G90 je záujem. Za prvých 24 hodín sa predalo 4 300 áut

Značka Genesis má ponúknuť luxusné autá s vyššou cenovkou, ktorú by potenciálna klientela neprijala, ak by bolo na kapote logo Hyundai.
O Genesis G90 je záujem. Za prvých 24 hodín sa predalo 4 300 áut

Prvý model značky Genesis, luxusnej odnože automobilky Hyundai, má celkom dobre našliapnuté. Za prvých 24 hodín, kedy sa začalo toto auto v Južnej Kórei predávať, podpísalo predbežnú objednávku cez 4 300 zákazníkov.

Značka Genesis je vlastne "lepší Hyundai". Nasleduje podobnú cestu ako napríklad Lexus (Toyota), Infiniti (Nissan) alebo Acura (Honda). Ázijské automobilky, ktoré mali predovšetkým na náročnom americkom trhu imidž lacných výrobcov, nedokázali pod pôvodnou značkou predať luxusnejšie a drahšie modely s vyššími obchodnými maržami. Preto založili nové značky.

Genesis má ponúknuť práve luxusné autá s vyššou cenovkou, ktorú by potenciálna klientela neprijala, ak by bolo na kapote logo Hyundai. Sedan Genesis G90, veľkosťou porovnateľných s BMW radu 7, je prvý, nasledovať bude aj konkurencia menšieho BMW radu 5 v podobe Genesis G80 a tiež základný sedan porovnateľný s BMW radu 3. Príde aj crossover a SUV. Uvidíme aj športové kupé s pohonom zadných kolies.

Vo veľkom sa začne luxusná značka Genesis predávať v prvej polovici roka 2016. Veľká premiéra ju zrejme čaká na januárovom autosalóne v Detroite. Európa si bude musieť počkať, až bude mať značka Genesis kompletný modelový rad vrátane SUV a menšieho modelu s nižšími emisiami CO2.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY