vytisknout velikost písma O Genesis G90 je záujem. Za prvých 24 hodín sa predalo 4 300 áut

Značka Genesis má ponúknuť luxusné autá s vyššou cenovkou, ktorú by potenciálna klientela neprijala, ak by bolo na kapote logo Hyundai.
O Genesis G90 je záujem. Za prvých 24 hodín sa predalo 4 300 áut

Prvý model značky Genesis, luxusnej odnože automobilky Hyundai, má celkom dobre našliapnuté. Za prvých 24 hodín, kedy sa začalo toto auto v Južnej Kórei predávať, podpísalo predbežnú objednávku cez 4 300 zákazníkov.

Značka Genesis je vlastne "lepší Hyundai". Nasleduje podobnú cestu ako napríklad Lexus (Toyota), Infiniti (Nissan) alebo Acura (Honda). Ázijské automobilky, ktoré mali predovšetkým na náročnom americkom trhu imidž lacných výrobcov, nedokázali pod pôvodnou značkou predať luxusnejšie a drahšie modely s vyššími obchodnými maržami. Preto založili nové značky.

Genesis má ponúknuť práve luxusné autá s vyššou cenovkou, ktorú by potenciálna klientela neprijala, ak by bolo na kapote logo Hyundai. Sedan Genesis G90, veľkosťou porovnateľných s BMW radu 7, je prvý, nasledovať bude aj konkurencia menšieho BMW radu 5 v podobe Genesis G80 a tiež základný sedan porovnateľný s BMW radu 3. Príde aj crossover a SUV. Uvidíme aj športové kupé s pohonom zadných kolies.

Vo veľkom sa začne luxusná značka Genesis predávať v prvej polovici roka 2016. Veľká premiéra ju zrejme čaká na januárovom autosalóne v Detroite. Európa si bude musieť počkať, až bude mať značka Genesis kompletný modelový rad vrátane SUV a menšieho modelu s nižšími emisiami CO2.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY