vytisknout velikost písma Nürburgring zdražuje. Budúci rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Nürburgring zdražuje. Budúci rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Vedenie Nürburgringu opäť zdražuje. Pre budúci rok sa chystá zdraženie ako jednotlivých jázd, tak aj ročnej karty. Jazdy zdražejú o 5 až 7%, ročná karta dokonca o 15%. Pokiaľ si ale ročnú kartu kúpite do konca roka 2015, máte ju ešte za pôvodnú cenu.

Budúci rok tak na modernizovanom Nürburgringu zaplatíte za jednu jazdu 29 eur, za štyri jazdy 105 eur a za deväť jázd 220 eur. Ešte je možné si zakúpiť lístok na 25 kôl, ktorá vás vyjde na 550 eur. Za takú cenu sa ešte dalo pred rokmi kúpiť ročnú kartu.

Cenník jázd na Nürburgringu Nordschelife pre rok 2016
Lístok Cena 2016   Cena za kolo
1 kolo €29   €29
4 kola €105   €26,25
9 kol €220   €24,44
25 kol €550   €22
Ročný* €1900    
*umožňuje neobmedzený vstup na dráhu GP

Lístok na celý rok potom stojí 1 900 eur, čo je pomerne veľké zdraženie z vlaňajších a predvlaňajších 1 650 eur. Keď sa to rozpočíta najnižšiu možnú cenu kola, teda 22 eur v prípade lístka na 25 kôl, musíte najazdiť aspoň 87 kôl, aby začal ročný cestovný lístok dávať zmysel.

Výhodou ročnej karty je, že sa odveziete "zadarmo" aj na novom okruhu GP bez časového obmedzenia, ak sú na ňom voľné jazdy. Pôvodne diskutovaný systém o obmedzenom počte jázd na každý deň a ich dražbe bol opustený. Ešte že tak...

Existujú aj rôzne kluby, ktoré organizujú na Nordschleife celodenné akcie. Má to jednu obrovskú výhodu. Po prvé je na okruhu výrazne menej ľudí. Po druhé sa jedná o skúsených a dobrých jazdcov. Po tretie zaplatíte vo výsledku menej a odveziete sa neporovnateľne lepšie. Často totiž býva otvorená celá rovinka Döttinger Höhe a tým sa zážitok z Nordschleife posúva na úplne inú úroveň.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY