vytisknout velikost písma Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Švédsky Koenigsegg vyrazí budúci rok na Nürburgring. Ambície nie sú malé, švédska automobilka chce pokoriť Porsche 918 Spyder, ktoré tu predviedlo čas 6 minút a 57 sekúnd. Oficiálny pokus prebehne hneď začiatkom budúceho roka. Teda až to počasie dovolí.

Na legendárnu trať vyrazí švédska raketa One: 1 predstavená tento rok v Ženeve. Preplňovaný päťlitrový osemvalec vyprodukuje 1360 koní, čo preložené znamená, že tento stroj disponuje výkonom 1 MW. Na aute je samozrejme aktívna aerodynamika a mnoho ďalších vyspelých technológií. Teoreticky by One: 1 nemal mať problém zájsť čas pod sedem minút, respektíve pokoriť Porsche 918 Spyder.

Podľa niektorých zdrojov to ale nie je všetko. Na Nürburgring údajne bude vypustený ajž "slabší" model ager R a aj ten by mal zvládnuť čas pod sedem minút. Aj v tomto prípade údajne má Koenigsegg na to, aby pokoril Porsche 918 Spyder. Sme veľmi zvedaví na to, či švédskej značke tento double naozaj vyjde.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY