vytisknout velikost písma Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Švédsky Koenigsegg vyrazí budúci rok na Nürburgring. Ambície nie sú malé, švédska automobilka chce pokoriť Porsche 918 Spyder, ktoré tu predviedlo čas 6 minút a 57 sekúnd. Oficiálny pokus prebehne hneď začiatkom budúceho roka. Teda až to počasie dovolí.

Na legendárnu trať vyrazí švédska raketa One: 1 predstavená tento rok v Ženeve. Preplňovaný päťlitrový osemvalec vyprodukuje 1360 koní, čo preložené znamená, že tento stroj disponuje výkonom 1 MW. Na aute je samozrejme aktívna aerodynamika a mnoho ďalších vyspelých technológií. Teoreticky by One: 1 nemal mať problém zájsť čas pod sedem minút, respektíve pokoriť Porsche 918 Spyder.

Podľa niektorých zdrojov to ale nie je všetko. Na Nürburgring údajne bude vypustený ajž "slabší" model ager R a aj ten by mal zvládnuť čas pod sedem minút. Aj v tomto prípade údajne má Koenigsegg na to, aby pokoril Porsche 918 Spyder. Sme veľmi zvedaví na to, či švédskej značke tento double naozaj vyjde.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY