vytisknout velikost písma Novým technickým šéfom Škody je Christian Strube

Novým technickým šéfom Škody je Christian Strube

Christian Strube je novým členom predstavenstva Škoda Auto za oblasť technického vývoja. Informovala o tom dnes samotná automobilka v krátkej tlačovej správe.

151211 Christian Strube.JPG
Christan Strube bude v predstavenstve Škody zodpovedať za technický vývoj 

Päťdesiatdvaročný Strube prichádza na miesto, ktoré vo vedení Škody uvoľnil Frank Welsch. Ten sa presunul na pozíciu technického riaditeľa Volkswagenu.

K personálnym zmenám vo vedení Škody dochádza v nadväznosti na Dieselgate. Nie snáď, že by jej šéfovia boli za aféru priamo zodpovední, ale odchádzajú na iné pozície v koncerne po odvolaných manažéroch.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY