vytisknout velikost písma Nový Volkswagen Tiguan sa predstavuje na prvých skicách

Nový Volkswagen Tiguan sa predstavuje na prvých skicách

Volkswagen uvoľnil prvé dizajnové skice nového SUV Tiguan, ktoré uvidíme už dnes večer počas tradičnej veľkej tlačovej konferencie celého koncernu. Tá sa koná vždy večer pred autosalónom a my samozrejme budeme pri tom. Úplné prekvapenie to nebude, pretože sa už podarilo nového Tiguana vyfotiť.

Technické detaily si automobilka ešte schováva pre seba, ale pokiaľ ide o motory, pod kapotou má byť základná verzia motora 1.4 TSI s výkonom 92 kW (125 k) s pohonom predných kolies a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.

14001469612010102095.jpg1331265728465618807.jpg
Volkswagen Tiguan sa drží štýlu nastaveného novým Passatom

Nový Tiguan stojí na modulárnej platforme MQB, bude mať kratšie previsy, nepatrne dlhší rázvor a schudne v základnom prevedení asi 80 kg. Vďaka novej platforme má byť vnútri viac miesta a predovšetkým vznikne aj plug-in hybridná verzia.

Vedľa motorov 1.6 TDI a 2.0 TDI dorazí aj benzínový motor 2.0 TSI s výkonom cez 147 kW (200 k) a zrejme príde aj vrcholná dvoma turbami preplňovaná verzia motora 2.0 Bi-TDI z Passatu. Neskôr pribudne aj športový Tiguan R.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY