vytisknout velikost písma Nový Volkswagen Tiguan sa predstavuje na prvých skicách

Nový Volkswagen Tiguan sa predstavuje na prvých skicách

Volkswagen uvoľnil prvé dizajnové skice nového SUV Tiguan, ktoré uvidíme už dnes večer počas tradičnej veľkej tlačovej konferencie celého koncernu. Tá sa koná vždy večer pred autosalónom a my samozrejme budeme pri tom. Úplné prekvapenie to nebude, pretože sa už podarilo nového Tiguana vyfotiť.

Technické detaily si automobilka ešte schováva pre seba, ale pokiaľ ide o motory, pod kapotou má byť základná verzia motora 1.4 TSI s výkonom 92 kW (125 k) s pohonom predných kolies a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.

14001469612010102095.jpg1331265728465618807.jpg
Volkswagen Tiguan sa drží štýlu nastaveného novým Passatom

Nový Tiguan stojí na modulárnej platforme MQB, bude mať kratšie previsy, nepatrne dlhší rázvor a schudne v základnom prevedení asi 80 kg. Vďaka novej platforme má byť vnútri viac miesta a predovšetkým vznikne aj plug-in hybridná verzia.

Vedľa motorov 1.6 TDI a 2.0 TDI dorazí aj benzínový motor 2.0 TSI s výkonom cez 147 kW (200 k) a zrejme príde aj vrcholná dvoma turbami preplňovaná verzia motora 2.0 Bi-TDI z Passatu. Neskôr pribudne aj športový Tiguan R.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY