vytisknout velikost písma Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI pôsobí tak trochu ako zjavenie. Na miesto očakávaného downsizingu sa dostavil upsizing. Väčší motor má po novom veľkosť 1,8 litra a výkon 141 kW (192 koní). Že vám to nestačí? Potom tu je jedna nová možnosť, ako výkon zdvihnúť až na 260 koní.

Ide o úpravu od nemeckej spoločnosti HG-Motorsport. Tá sa zamerala na systém nasávania, výfuk, zmenila medzichladič stlačeného vzduchu a predovšetkým je tu iný softvér riadiacej jednotky. Namiesto pôvodných 141 kW (192 koní) a 320 Nm ponúka toto Polo 192 kW (260 koní) a 350 Nm. Súčasťou úpravy sú aj iné pružiny, oranžové zliatinové kolesá a klapka vo výfuku.

Bohužiaľ presnejšie informácie k dispozícii nie sú, takže len pripomenieme, že už štandardné vyhotovenie dokáže akcelerovať z nuly na stovku za 6,7 s a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 236 km/h.

polo_6.jpgpolo_3.jpgpolo_2.jpgpolo_4.jpgpolo_1.jpgpolo_5.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY