vytisknout velikost písma Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI pôsobí tak trochu ako zjavenie. Na miesto očakávaného downsizingu sa dostavil upsizing. Väčší motor má po novom veľkosť 1,8 litra a výkon 141 kW (192 koní). Že vám to nestačí? Potom tu je jedna nová možnosť, ako výkon zdvihnúť až na 260 koní.

Ide o úpravu od nemeckej spoločnosti HG-Motorsport. Tá sa zamerala na systém nasávania, výfuk, zmenila medzichladič stlačeného vzduchu a predovšetkým je tu iný softvér riadiacej jednotky. Namiesto pôvodných 141 kW (192 koní) a 320 Nm ponúka toto Polo 192 kW (260 koní) a 350 Nm. Súčasťou úpravy sú aj iné pružiny, oranžové zliatinové kolesá a klapka vo výfuku.

Bohužiaľ presnejšie informácie k dispozícii nie sú, takže len pripomenieme, že už štandardné vyhotovenie dokáže akcelerovať z nuly na stovku za 6,7 s a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 236 km/h.

polo_6.jpgpolo_3.jpgpolo_2.jpgpolo_4.jpgpolo_1.jpgpolo_5.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY