vytisknout velikost písma Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI pôsobí tak trochu ako zjavenie. Na miesto očakávaného downsizingu sa dostavil upsizing. Väčší motor má po novom veľkosť 1,8 litra a výkon 141 kW (192 koní). Že vám to nestačí? Potom tu je jedna nová možnosť, ako výkon zdvihnúť až na 260 koní.

Ide o úpravu od nemeckej spoločnosti HG-Motorsport. Tá sa zamerala na systém nasávania, výfuk, zmenila medzichladič stlačeného vzduchu a predovšetkým je tu iný softvér riadiacej jednotky. Namiesto pôvodných 141 kW (192 koní) a 320 Nm ponúka toto Polo 192 kW (260 koní) a 350 Nm. Súčasťou úpravy sú aj iné pružiny, oranžové zliatinové kolesá a klapka vo výfuku.

Bohužiaľ presnejšie informácie k dispozícii nie sú, takže len pripomenieme, že už štandardné vyhotovenie dokáže akcelerovať z nuly na stovku za 6,7 s a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 236 km/h.

polo_6.jpgpolo_3.jpgpolo_2.jpgpolo_4.jpgpolo_1.jpgpolo_5.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY