vytisknout velikost písma Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI pôsobí tak trochu ako zjavenie. Na miesto očakávaného downsizingu sa dostavil upsizing. Väčší motor má po novom veľkosť 1,8 litra a výkon 141 kW (192 koní). Že vám to nestačí? Potom tu je jedna nová možnosť, ako výkon zdvihnúť až na 260 koní.

Ide o úpravu od nemeckej spoločnosti HG-Motorsport. Tá sa zamerala na systém nasávania, výfuk, zmenila medzichladič stlačeného vzduchu a predovšetkým je tu iný softvér riadiacej jednotky. Namiesto pôvodných 141 kW (192 koní) a 320 Nm ponúka toto Polo 192 kW (260 koní) a 350 Nm. Súčasťou úpravy sú aj iné pružiny, oranžové zliatinové kolesá a klapka vo výfuku.

Bohužiaľ presnejšie informácie k dispozícii nie sú, takže len pripomenieme, že už štandardné vyhotovenie dokáže akcelerovať z nuly na stovku za 6,7 s a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 236 km/h.

polo_6.jpgpolo_3.jpgpolo_2.jpgpolo_4.jpgpolo_1.jpgpolo_5.jpg

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

dnes | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY