vytisknout velikost písma Nový superšport Ford GT sa predvádza na videu a ďalších fotkách

Nový superšport Ford GT sa predvádza na videu a ďalších fotkách
Zoznam kapitol
  1. Ford GT
  2. Fotogaléria: Ford GT

Ford má s novým superšportom GT veľké plány. Nielen, že ho už na budúci rok pošle do Le Mans (bude sláviť pol storočia od okamihu, kedy tu legendárny Ford GT40 obsadil prvé tri miesta) a tiež na ďalšie slávne závodné trate, ale predovšetkým ho bude normálne predávať ako výkladnú skriňu svojho know-how a moderných technologických postupov.

FordGT2015_05.jpgFordGT2015_10.jpgAll-NewFordGT_20.jpg
Ford GT nebude len experimentálne závodní auto. Mieri do predaja a zuby si brúsi aj na také mané ako Ferrari alebo McLaren. Upútať má kombináciou dynamiky a použiteľnosti

Ford GT je prakticky celý vyrobený z kompozitov a komplikovanou technikou si brúsi zubi najmä na konkurenciu od Ferrari alebo McLarenu. K pohonu slúži dvom turbodúchadlami preplňovaný šesťvalec EcoBoost 3,5 l, ktorý vyvinie najvyšší výkon "cez 600 koní". Presnú hodnotu ale ešte nepoznáme.

Produkčná verzia dostane tiež všetku bezpečnostnú a komfortnú výbavu, ktorú zákazníci očakávajú, vrátane možností konektivity so smartfónmi. Zaujímavosťou je napríklad digitálny prístrojový štít a volant v štýle F1 s ovládačmi a indikátorom radenia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY