vytisknout velikost písma Nový superšport Ford GT sa predvádza na videu a ďalších fotkách

Nový superšport Ford GT sa predvádza na videu a ďalších fotkách
Zoznam kapitol
  1. Ford GT
  2. Fotogaléria: Ford GT

Ford má s novým superšportom GT veľké plány. Nielen, že ho už na budúci rok pošle do Le Mans (bude sláviť pol storočia od okamihu, kedy tu legendárny Ford GT40 obsadil prvé tri miesta) a tiež na ďalšie slávne závodné trate, ale predovšetkým ho bude normálne predávať ako výkladnú skriňu svojho know-how a moderných technologických postupov.

FordGT2015_05.jpgFordGT2015_10.jpgAll-NewFordGT_20.jpg
Ford GT nebude len experimentálne závodní auto. Mieri do predaja a zuby si brúsi aj na také mané ako Ferrari alebo McLaren. Upútať má kombináciou dynamiky a použiteľnosti

Ford GT je prakticky celý vyrobený z kompozitov a komplikovanou technikou si brúsi zubi najmä na konkurenciu od Ferrari alebo McLarenu. K pohonu slúži dvom turbodúchadlami preplňovaný šesťvalec EcoBoost 3,5 l, ktorý vyvinie najvyšší výkon "cez 600 koní". Presnú hodnotu ale ešte nepoznáme.

Produkčná verzia dostane tiež všetku bezpečnostnú a komfortnú výbavu, ktorú zákazníci očakávajú, vrátane možností konektivity so smartfónmi. Zaujímavosťou je napríklad digitálny prístrojový štít a volant v štýle F1 s ovládačmi a indikátorom radenia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY