vytisknout velikost písma Nový superšport Ford GT sa predvádza na videu a ďalších fotkách

Nový superšport Ford GT sa predvádza na videu a ďalších fotkách
Zoznam kapitol
  1. Ford GT
  2. Fotogaléria: Ford GT

Ford má s novým superšportom GT veľké plány. Nielen, že ho už na budúci rok pošle do Le Mans (bude sláviť pol storočia od okamihu, kedy tu legendárny Ford GT40 obsadil prvé tri miesta) a tiež na ďalšie slávne závodné trate, ale predovšetkým ho bude normálne predávať ako výkladnú skriňu svojho know-how a moderných technologických postupov.

FordGT2015_05.jpgFordGT2015_10.jpgAll-NewFordGT_20.jpg
Ford GT nebude len experimentálne závodní auto. Mieri do predaja a zuby si brúsi aj na také mané ako Ferrari alebo McLaren. Upútať má kombináciou dynamiky a použiteľnosti

Ford GT je prakticky celý vyrobený z kompozitov a komplikovanou technikou si brúsi zubi najmä na konkurenciu od Ferrari alebo McLarenu. K pohonu slúži dvom turbodúchadlami preplňovaný šesťvalec EcoBoost 3,5 l, ktorý vyvinie najvyšší výkon "cez 600 koní". Presnú hodnotu ale ešte nepoznáme.

Produkčná verzia dostane tiež všetku bezpečnostnú a komfortnú výbavu, ktorú zákazníci očakávajú, vrátane možností konektivity so smartfónmi. Zaujímavosťou je napríklad digitálny prístrojový štít a volant v štýle F1 s ovládačmi a indikátorom radenia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY