vytisknout velikost písma Nový supersedan Alpina B7 sa rozcvičuje na ženevskú premiéru

Nový supersedan Alpina B7 sa rozcvičuje na ženevskú premiéru

Dvorný úpravca vozidiel BMW, spoločnosť Alpina, predstavuje upútavku na vlastnú víziu ostrejšieho BMW radu 7. Nová generácia luxusného sedanu sa tak opäť dočká vlastného modelu od Alpiny, kvôli čomu musí ísť do posilňovne. Očakávajme ale aj klasické zmeny dizajnu ako charakteristický predný spojler s nápisom Alpina, veľké kolesá a jedinečné detaily v interiéri.

Ešte nevieme, ktorý reaktor sa objaví pod kapotou, ale podľa všetkého dostane aj Alpina B7 nový osemvalec 4,4 l s preplňovaním, ktorý napríklad v ALPINE B5 Bi-Turbo ponúka výkon rovných 600 koní (441 kW). Automatická prevodovka bude samozrejmosťou a Alpina zrejme ponúkne model B7 aj s pohonom všetkých kolies.

Krútiaci moment dvoma turbami preplňovaného osemvalca by sa mohol pohybovať okolo 800 Nm. Očakávame zrýchlenie na 100 km/h za menej ako päť sekúnd a maximálna rýchlosť za hranicou 300 km/h. Premiéru zažije nová Alpina B7 na autosalóne v Ženeve na začiatku marca.

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY