vytisknout velikost písma Nový roadster Fiat 124 vyfotený bez maskovania pri natáčaní reklamy

Nový roadster Fiat 124 vyfotený bez maskovania pri natáčaní reklamy

Automobilka Fiat si s maskovaním nových modelov asi príliš hlavu neláme. Očakávaný roadster Fiat 124, ktorý je založený na platforme novej Mazdy MX-5, bol odfotený v Kalifornii počas natáčania reklamných spotov a oficiálnych videí.

fiat-124-01-1.jpgfiat-124-02-1.jpgfiat-124-03-1.jpgFiat 124 bol pristihnutý pri fotení reklamných spotov úplne bez maskovania. Podobnosť s Mazdou MX-5 je zrejmá, autá sú dokonca vyrábané na rovnakej linke v Japonsku

Svetová premiéra je tak na spadnutie a aj keď sú špionážne fotky, ktoré priniesol magazín Autoblog.com, trochu horšej kvality, môžeme jasne spoznať rozdiely oproti príbuzným Mazde a urobiť si predstavu o celkovom dizajne.

Hoci ešte nie je známe, čo je pod kapotou, vyfotené auto malo automat, pravdepodobne dvojspojkovú prevodovku. Bude ale aj manuál a najčastejšie sa hovorí o motore 1.4 Turbo a prípadne i motore 1750 TBi, ktorý má napríklad Alfa Romeo 4C.

Verejnosť uvidí nový roadster Fiat 124 až na autosalóne v Los Angeles v novembri. Pôvodné špekulácie o tom, že Fiat ukáže novinku už tento rok vo Frankfurte, sa nakoniec ukázali ako nepárne.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY