vytisknout velikost písma Nový Renault Twingo: štyri farby a inšpirácia modelom 5 (Fotogaléria)

Nový Renault Twingo: štyri farby a inšpirácia modelom 5 (Fotogaléria)

Ako Renault sľúbil, tak sa aj stalo. Na svete je prvá séria oficiálnych fotografií, ktorá predstavuje novú generáciu modelu Twingo. Tento projekt odštartoval už v roku 2008. Cieľom bolo vytvoriť malé, ale ešte priestrannejšie a dynamickejšie auto. Krátko na to sa začali prvé diskusie na tému spolupráce so spoločnosťou Daimler, ktorá definitívne dostala zelenú v roku 2010. Twingo teda začalo byť vyvíjané spoločne so Smartom.

Motor je umiestnený vzadu, o pohon sa stará zadná náprava. Týmto riešením sa Renault vracia do minulosti, budúci majitelia vďaka tomu dostanú veľmi malý polomer otáčania a prednú časť zmenšenú na úkor priestoru v interiéri. Konkrétna špecifikácia ale Renault stále drží v tajnosti.

Dizajn novinky nasleduje okrem iného aj Renault 5. Špeciálne zadná časť má odkazovať na verziu 5 Turbo . Z užitočných informácií automobilka zverejnila snáď len to, že v ponuke nájdeme štyri farby karosérie a rozsiahle možnosti individualizácie. Viac sa dozvieme počas ženevskej premiéry.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY