vytisknout velikost písma Nový Renault Twingo: štyri farby a inšpirácia modelom 5 (Fotogaléria)

Nový Renault Twingo: štyri farby a inšpirácia modelom 5 (Fotogaléria)

Ako Renault sľúbil, tak sa aj stalo. Na svete je prvá séria oficiálnych fotografií, ktorá predstavuje novú generáciu modelu Twingo. Tento projekt odštartoval už v roku 2008. Cieľom bolo vytvoriť malé, ale ešte priestrannejšie a dynamickejšie auto. Krátko na to sa začali prvé diskusie na tému spolupráce so spoločnosťou Daimler, ktorá definitívne dostala zelenú v roku 2010. Twingo teda začalo byť vyvíjané spoločne so Smartom.

Motor je umiestnený vzadu, o pohon sa stará zadná náprava. Týmto riešením sa Renault vracia do minulosti, budúci majitelia vďaka tomu dostanú veľmi malý polomer otáčania a prednú časť zmenšenú na úkor priestoru v interiéri. Konkrétna špecifikácia ale Renault stále drží v tajnosti.

Dizajn novinky nasleduje okrem iného aj Renault 5. Špeciálne zadná časť má odkazovať na verziu 5 Turbo . Z užitočných informácií automobilka zverejnila snáď len to, že v ponuke nájdeme štyri farby karosérie a rozsiahle možnosti individualizácie. Viac sa dozvieme počas ženevskej premiéry.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY