vytisknout velikost písma Nový Renault Twingo: štyri farby a inšpirácia modelom 5 (Fotogaléria)

Nový Renault Twingo: štyri farby a inšpirácia modelom 5 (Fotogaléria)

Ako Renault sľúbil, tak sa aj stalo. Na svete je prvá séria oficiálnych fotografií, ktorá predstavuje novú generáciu modelu Twingo. Tento projekt odštartoval už v roku 2008. Cieľom bolo vytvoriť malé, ale ešte priestrannejšie a dynamickejšie auto. Krátko na to sa začali prvé diskusie na tému spolupráce so spoločnosťou Daimler, ktorá definitívne dostala zelenú v roku 2010. Twingo teda začalo byť vyvíjané spoločne so Smartom.

Motor je umiestnený vzadu, o pohon sa stará zadná náprava. Týmto riešením sa Renault vracia do minulosti, budúci majitelia vďaka tomu dostanú veľmi malý polomer otáčania a prednú časť zmenšenú na úkor priestoru v interiéri. Konkrétna špecifikácia ale Renault stále drží v tajnosti.

Dizajn novinky nasleduje okrem iného aj Renault 5. Špeciálne zadná časť má odkazovať na verziu 5 Turbo . Z užitočných informácií automobilka zverejnila snáď len to, že v ponuke nájdeme štyri farby karosérie a rozsiahle možnosti individualizácie. Viac sa dozvieme počas ženevskej premiéry.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY