vytisknout velikost písma Nový Renault Mégane odhalený na prvých fotkách

Nový Renault Mégane odhalený na prvých fotkách

Vo Frankfurte bude na stánku automobilky Renault veľmi rušno. Okrem novej Laguny, ktorá sa volá Talisman, sa tu predstaví ešte jedna veľmi dôležitá premiéra - nová generácia hatchbacku Mégane. Na čo sa môžeme tešiť, to ukazujú prvé neoficiálne zverejnené oficiálne fotografie.

Prirodzene k snímkam, o ktoré sa postarali kolegovia z talianskeho magazínu Carpassion, zatiaľ nie sú žiadne podrobnosti, ale tie si môžeme celkom ľahko odvodiť. Aj nový Mégane má byť autom postaveným na platforme CMF, na ktorej stojí Espace, Kadjar, Qashqai alebo napríklad Pulsar. Pod kapotou preto očakávajme benzínové motory 1.2 TCe alebo 1.6 TCe a diesely 1.5 dCi alebo 1.6 dCi.

Na prvých fotkách je vidieť vrcholné prevedenie GT. To by mohlo byť osadené práve benzínovou preplňovanou tisícšesťstovkou, ktorá vo svojej najvýkonnejšie verzii pri modeli Pulsar vyprodukuje 140 kW (190 k) a 240 Nm.

Len pre pripomenutie, autosalón vo Frankfurte štartuje už budúci týždeň. 

megane_07.jpgmegane_08.jpgmegane_09.jpgmegane_10.jpgmegane_04.jpgmegane_05.jpgmegane_02.jpgmegane_03.jpgmegane_01.jpgmegane_06.jpg
Foto: carpassion.it

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY