vytisknout velikost písma Nový paket competition urobí z modelu Kia Rio "skoro" GT

Nový paket competition urobí z modelu Kia Rio "skoro" GT

Na slovenských stránkach automobilky Kia nájdete pri modeli Rio zmienku o tom, že vám tento model zaručí obdiv. V Nemecku sú zrejme trochu iného názoru, pretože pre tamojších zákazníkov pripravila Kia práve pre tento model balíček pomerne výrazne vylepšujúci vonkajší vzhľad.

Za 1199 eur dostanete čierny spojler pod predný nárazník, čierne prahové lišty a predovšetkým dozadu čierny difúzor s uprostred umiestnenou koncovkou výfuku. Všetko potom podčiarkujú znova čierne polepy karosérie a samozrejme nesmú tiež chýbať nápisy "competition".

Ak sa vám nepáči všetko takto v celku, je možné kúpiť v rámci príslušenstva každý diel jednotlivo. Patrí sa podotknúť, že technika sa žiadnych noviniek nedočkala. Kto potrebuje skutočne rýchlu Kiu, ten má stále jedinú možnosť v podobe Ceed GT (alebo jeho trojdverovej alternatívy).

Nechajme sa prekvapiť, či niečo podobné dorazí aj do Slovenskej republiky, kde sa modely Kia vyrábajú. V aktuálnej ponuke príslušenstva pre model Rio zatiaľ nič, čo by takto vylepšilo vzhľad malého kórejského hatchbacku, nie je.

 
 
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY