vytisknout velikost písma Nový Opel Insignia bude jedno z najkrajších áut, sľubuje šéfdizajnér

Nový Opel Insignia bude jedno z najkrajších áut, sľubuje šéfdizajnér

Malcom Ward, riaditeľ dizajnu značky Opel, verí, že nástupca dnešnej Insignie bude vzhľadovo mimoriadne atraktívny. "Môžem vás uistiť, že je to jedno z najkrajších áut posledných rokov. Je úplne nádherné," povedal austrálskemu magazínu CarAdvice.

Ward tiež naznačil, že s novou generáciou Insignie by mohli byť spokojnejší tí zákazníci, ktorým vadia trochu stiesnené pomery na palube súčasnej Insignie: "Na vnútornom priestore sa urobilo množstvo práce."

Nový Opel Insignia bude uvedený na trh v roku 2016. Dizajnovo by mal vychádzať zo slohu naznačeného konceptom Opel Monza, predstavenom vlani na autosalóne vo Frankfurte (na obrázku).

Dizajnéri automobiliek sú pochopiteľne na svoju prácu hrdí. Mnohé slovenské médiá vrátane nás vlani v lete citovali šéfdizajnéra Škody Jozefa Kabaňa, ktorý sa vtedy nechal počuť, že nová Fabia bude "naozaj pekné auto". Dnes už môžete posúdiť, do akej miery sa Škode podarilo tento prísľub naplniť.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY