vytisknout velikost písma Nový Opel Corsa stojí trochu bokom, ale tiež ide proti Fabii

Nový Opel Corsa stojí trochu bokom, ale tiež ide proti Fabii

Stále sa hovorí o novej Škode Fabia a Hyundai i20, no do segmentu B vstupuje aj výrazne modernizovaný Opel Corsa. Aj keď sa pod povrchom ukrýva technika minulej generácie a na prvý pohľad toto vyzerá len ako ďalší facelift, Opel tvrdí, že vykonal veľa zásadných zmien hlavne na podvozku a riadení.

Hoci sa najlacnejšia Corsa stále spoľahne na atmosférickú tisícdvestovku, pod kapotu sa dostane aj prepĺňaný trojvalec 1.0 SIDI (66 - 85 kW), ktorý má napríklad aj malý Opel Adam, neskôr príde aj tisícštyristovka s turbom (74 kW) a vo verzii Corsa OPC preplňovaná tisícšesťstovka. Nová Corsa dostane aj diesel 1.3 CDTI spĺňajúce normu Euro 6.

Opel ponúkne širšie možnosti individualizácie a tiež prepojiteľnosť palubných systémov s chytrými telefónmi. Rozšíri sa základná bezpečnostná výbava, auto bude môcť mať aj protikolízny systém alebo rozpoznávanie dopravných značiek. Corsa vraj tiež vie sama zaparkovať do pozdĺžneho státia.

_DSC1328.JPG_DSC1330.JPG_DSC1332.JPG_DSC1335.JPGIMG_4738.JPGIMG_4740.JPGIMG_4741.JPGIMG_4742.JPGIMG_4743.JPGIMG_4744.JPG

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY