vytisknout velikost písma Nový Opel Corsa stojí trochu bokom, ale tiež ide proti Fabii

Nový Opel Corsa stojí trochu bokom, ale tiež ide proti Fabii

Stále sa hovorí o novej Škode Fabia a Hyundai i20, no do segmentu B vstupuje aj výrazne modernizovaný Opel Corsa. Aj keď sa pod povrchom ukrýva technika minulej generácie a na prvý pohľad toto vyzerá len ako ďalší facelift, Opel tvrdí, že vykonal veľa zásadných zmien hlavne na podvozku a riadení.

Hoci sa najlacnejšia Corsa stále spoľahne na atmosférickú tisícdvestovku, pod kapotu sa dostane aj prepĺňaný trojvalec 1.0 SIDI (66 - 85 kW), ktorý má napríklad aj malý Opel Adam, neskôr príde aj tisícštyristovka s turbom (74 kW) a vo verzii Corsa OPC preplňovaná tisícšesťstovka. Nová Corsa dostane aj diesel 1.3 CDTI spĺňajúce normu Euro 6.

Opel ponúkne širšie možnosti individualizácie a tiež prepojiteľnosť palubných systémov s chytrými telefónmi. Rozšíri sa základná bezpečnostná výbava, auto bude môcť mať aj protikolízny systém alebo rozpoznávanie dopravných značiek. Corsa vraj tiež vie sama zaparkovať do pozdĺžneho státia.

_DSC1328.JPG_DSC1330.JPG_DSC1332.JPG_DSC1335.JPGIMG_4738.JPGIMG_4740.JPGIMG_4741.JPGIMG_4742.JPGIMG_4743.JPGIMG_4744.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY