vytisknout velikost písma Nový Opel Astra mieri na pretekárske okruhy. Predstaví sa v sérii TCR

Nový Opel Astra mieri na pretekárske okruhy. Predstaví sa v sérii TCR

Nový Opel Astra zamieri na pretekárske okruhy. Automobilka pripravuje pretekársku verziu, ktorá sa bude zúčastňovať seriálu TCR. Vozidlo je ešte zatiaľ vo vývoji a ak všetko dopadne tak, ako má, prvé testy odštartujú v októbri tohto roku.

Závodná Astra by mala (rovnako ako všetci ostatní účastníci seriálu TCR) používať dvojlitrový preplňovaný motor s výkonom 243 kW (330 k) a s vrcholom krútiaceho momentu 410 Nm. Nič presnejšieho ale Opel vo svojej krátkej tlačovej správe na tému zmien a technických detailov neuvádza. Iba nám hovorí, že sa všetko dozvieme neskôr.

Mimochodom, nie je to tak dávno, čo do rovnakého seriálu zamieril ajVolkswagen s upraveným Golfom R. Ten dostal dvojliter TSI, podvozok rozšírený o 40 cm a upravenú aerodynamiku. Na rozdiel od Opelu si už nemecký špeciál vyskúšal aj prvý ostré preteky.

Opel-Astra-TCR-296752.jpgOpel-Astra-TCR-296753.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY