vytisknout velikost písma Nový Opel Astra mieri na pretekárske okruhy. Predstaví sa v sérii TCR

Nový Opel Astra mieri na pretekárske okruhy. Predstaví sa v sérii TCR

Nový Opel Astra zamieri na pretekárske okruhy. Automobilka pripravuje pretekársku verziu, ktorá sa bude zúčastňovať seriálu TCR. Vozidlo je ešte zatiaľ vo vývoji a ak všetko dopadne tak, ako má, prvé testy odštartujú v októbri tohto roku.

Závodná Astra by mala (rovnako ako všetci ostatní účastníci seriálu TCR) používať dvojlitrový preplňovaný motor s výkonom 243 kW (330 k) a s vrcholom krútiaceho momentu 410 Nm. Nič presnejšieho ale Opel vo svojej krátkej tlačovej správe na tému zmien a technických detailov neuvádza. Iba nám hovorí, že sa všetko dozvieme neskôr.

Mimochodom, nie je to tak dávno, čo do rovnakého seriálu zamieril ajVolkswagen s upraveným Golfom R. Ten dostal dvojliter TSI, podvozok rozšírený o 40 cm a upravenú aerodynamiku. Na rozdiel od Opelu si už nemecký špeciál vyskúšal aj prvý ostré preteky.

Opel-Astra-TCR-296752.jpgOpel-Astra-TCR-296753.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY