vytisknout velikost písma Nový Opel Astra mieri na pretekárske okruhy. Predstaví sa v sérii TCR

Nový Opel Astra mieri na pretekárske okruhy. Predstaví sa v sérii TCR

Nový Opel Astra zamieri na pretekárske okruhy. Automobilka pripravuje pretekársku verziu, ktorá sa bude zúčastňovať seriálu TCR. Vozidlo je ešte zatiaľ vo vývoji a ak všetko dopadne tak, ako má, prvé testy odštartujú v októbri tohto roku.

Závodná Astra by mala (rovnako ako všetci ostatní účastníci seriálu TCR) používať dvojlitrový preplňovaný motor s výkonom 243 kW (330 k) a s vrcholom krútiaceho momentu 410 Nm. Nič presnejšieho ale Opel vo svojej krátkej tlačovej správe na tému zmien a technických detailov neuvádza. Iba nám hovorí, že sa všetko dozvieme neskôr.

Mimochodom, nie je to tak dávno, čo do rovnakého seriálu zamieril ajVolkswagen s upraveným Golfom R. Ten dostal dvojliter TSI, podvozok rozšírený o 40 cm a upravenú aerodynamiku. Na rozdiel od Opelu si už nemecký špeciál vyskúšal aj prvý ostré preteky.

Opel-Astra-TCR-296752.jpgOpel-Astra-TCR-296753.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY