vytisknout velikost písma Nový Nissan Navara tretíkrát a tentoraz už bez kamufláže

Nový Nissan Navara tretíkrát a tentoraz už bez kamufláže

Po oficiálnom obrázku a včerajšom videu je s tajomstvom okolo nového pick-upu značky Nissan koniec. Nová Navara bola odfotená bez akejkoľvek kamufláže, pričom dotyčný fotografom pridal tiež základné informácie o použitej technike.

Prvé dva snímky majú pôvod v Nissan Navara Club Thailand. Automobilka evidentne aj na svoj ​​pick-up aplikovala dizajnový štýl, ktorý sme už mohli vidieť skôr u nového Pathfinderu, Qashqaia alebo X-Trailu. Nechýbajú diódy pre denné svietenie a pomerne veľa chrómu.

Pod kapotou je údajne naftová dva-päťka s výkonom 190 koní a krútiacim momentom 450 Nm. Navara by potom mala dostať ako štandard šesťstupňovú manuálnu prevodovku, respektíve (ak si to bude zákazník priať) sedemstupňový automat.

Presné detaily Nissan zverejní jedenásteho júna.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY