vytisknout velikost písma Nový Nissan Navara odhalený. Zostáva poctivým pracantom

Nový Nissan Navara odhalený. Zostáva poctivým pracantom

Nissan oficiálne predstavil nové vydanie modelu Navara. Pretože sme odhalené auto videli už skôr, prekvapenie ohľadom dizajnu sa tak úplne nekoná. To ale nič nemení na tom, že novinka vyzerá na pomery kategórie terénnych pick-upov veľmi dobre. Dizajn nasleduje trendy automobilky Nissan zavedené v poslednej dobe. Nechýbajú diódy denného svietenia a vnútri všeobecne vyšší komfort.

Automobilka sľubuje lepšie materiály, kožené čalúnenie, na prístrojovom štíte TFT displej a na stredovom paneli multimediálny systém s dotykovou obrazovkou.

Cez všetok dôraz na vyšší komfort bola táto novinka pripravená na najdrsnejšie zaobchádzanie. Základom stále zostáva rebrinový rám, na zadnej náprave nájdete listové perá. Všetko bolo zosilnené, zároveň sa tiež zapracovalo na menšom polomere otáčania. Priraditeľný pohon prednej nápravy je samozrejmosťou.

O pohon sa postará prepracovaný naftový štvorvalec s objemom 2,5 litra. Základné prevedenie ponúkne 163 koní a 403 Nm, silnejší variant vyprodukuje 190 koní a 450 Nm. V porovnaní s končiacou generácií by mala novinka byť o jedenásť percent úspornejšia. Motor bude možné kombinovať so šesťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovým automatom.

Na slovenskom trhu sa Nissan Navara nastupujúcej generácie ukáže budúci rok.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY