vytisknout velikost písma Nový Nissan Navara odhalený. Zostáva poctivým pracantom

Nový Nissan Navara odhalený. Zostáva poctivým pracantom

Nissan oficiálne predstavil nové vydanie modelu Navara. Pretože sme odhalené auto videli už skôr, prekvapenie ohľadom dizajnu sa tak úplne nekoná. To ale nič nemení na tom, že novinka vyzerá na pomery kategórie terénnych pick-upov veľmi dobre. Dizajn nasleduje trendy automobilky Nissan zavedené v poslednej dobe. Nechýbajú diódy denného svietenia a vnútri všeobecne vyšší komfort.

Automobilka sľubuje lepšie materiály, kožené čalúnenie, na prístrojovom štíte TFT displej a na stredovom paneli multimediálny systém s dotykovou obrazovkou.

Cez všetok dôraz na vyšší komfort bola táto novinka pripravená na najdrsnejšie zaobchádzanie. Základom stále zostáva rebrinový rám, na zadnej náprave nájdete listové perá. Všetko bolo zosilnené, zároveň sa tiež zapracovalo na menšom polomere otáčania. Priraditeľný pohon prednej nápravy je samozrejmosťou.

O pohon sa postará prepracovaný naftový štvorvalec s objemom 2,5 litra. Základné prevedenie ponúkne 163 koní a 403 Nm, silnejší variant vyprodukuje 190 koní a 450 Nm. V porovnaní s končiacou generácií by mala novinka byť o jedenásť percent úspornejšia. Motor bude možné kombinovať so šesťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovým automatom.

Na slovenskom trhu sa Nissan Navara nastupujúcej generácie ukáže budúci rok.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY