vytisknout velikost písma Nový Nissan Murano sa bude vyrábať v USA. Dorazí aj ku nám

Nový Nissan Murano sa bude vyrábať v USA. Dorazí aj ku nám

Autosalón v New Yorku pozná ďalšiu svetovú premiéru. Nissan dorazil s treťou generáciou modelu Murano. Ten dizajnovo nadväzuje na Qashqai a X-Trail. Záujemcovia môžu očakávať dobrú aerodynamiku a šesťvalcový motor ako základ. K dispozícii je ako prevedenie s pohonom predných kolies, tak aj štvorkolka. V prípade prevodovky sa bavíme o bezstupňovom automatu Xtronic.

Tretia generácia Murana dostala zaujímavý dizajn, ktorý nesie všetky prvky posledných modelov tejto značky. Zároveň výrobca sľubuje tiež prepracovanú aerodynamiku, čo dokladá zlepšením o šestnásť percent v porovnaní s generáciou druhou.

Interiér vyzerá podľa fotografií veľmi dobre. Dizajnéri výrazne zredukovali počet tlačidiel. Tie nahradí multimediálny systém s osempalcovou dotykovou obrazovkou. Ďalší displej potom nájdeme aj na prístrojovom štíte, ktorý sa už ukázal spolu s novým Pathfinderom. A rovnako ako pri modeli Qashqai Nissan avizuje predné sedačky tvarované podľa postupov NASA.

murano_01.jpgmurano_02.jpgmurano_03.jpg

Tlačová správa hovorí o jedinom motore, a síce o šesťvalci s objemom 3,5 litra a výkonom 260 koní. Novinka je zhruba o 60 kg ľahšia a aj vďaka tomu by mala byť spotreba o dvadsať percent nižšia. O verziách pohonu už bola reč, mimochodom vyberať môžete z diskov o rozmeroch osemnásť až dvadsať palcov.

Na rozdiel od prvých dvoch generácií sa Murano nebude vyrábať v Japonsku, ale v americkej fabrike Canton Vehicle Assembly Plant. Namierené má do viac ako stovky krajín. Slovenská republika sa dočká približne o rok.

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY