vytisknout velikost písma Nový Nissan Murano sa bude vyrábať v USA. Dorazí aj ku nám

Nový Nissan Murano sa bude vyrábať v USA. Dorazí aj ku nám

Autosalón v New Yorku pozná ďalšiu svetovú premiéru. Nissan dorazil s treťou generáciou modelu Murano. Ten dizajnovo nadväzuje na Qashqai a X-Trail. Záujemcovia môžu očakávať dobrú aerodynamiku a šesťvalcový motor ako základ. K dispozícii je ako prevedenie s pohonom predných kolies, tak aj štvorkolka. V prípade prevodovky sa bavíme o bezstupňovom automatu Xtronic.

Tretia generácia Murana dostala zaujímavý dizajn, ktorý nesie všetky prvky posledných modelov tejto značky. Zároveň výrobca sľubuje tiež prepracovanú aerodynamiku, čo dokladá zlepšením o šestnásť percent v porovnaní s generáciou druhou.

Interiér vyzerá podľa fotografií veľmi dobre. Dizajnéri výrazne zredukovali počet tlačidiel. Tie nahradí multimediálny systém s osempalcovou dotykovou obrazovkou. Ďalší displej potom nájdeme aj na prístrojovom štíte, ktorý sa už ukázal spolu s novým Pathfinderom. A rovnako ako pri modeli Qashqai Nissan avizuje predné sedačky tvarované podľa postupov NASA.

murano_01.jpgmurano_02.jpgmurano_03.jpg

Tlačová správa hovorí o jedinom motore, a síce o šesťvalci s objemom 3,5 litra a výkonom 260 koní. Novinka je zhruba o 60 kg ľahšia a aj vďaka tomu by mala byť spotreba o dvadsať percent nižšia. O verziách pohonu už bola reč, mimochodom vyberať môžete z diskov o rozmeroch osemnásť až dvadsať palcov.

Na rozdiel od prvých dvoch generácií sa Murano nebude vyrábať v Japonsku, ale v americkej fabrike Canton Vehicle Assembly Plant. Namierené má do viac ako stovky krajín. Slovenská republika sa dočká približne o rok.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY