vytisknout velikost písma Nový Nissan GT-R je zase bližšie realite vďaka konceptu Vision Gran Turismo

Vývoj novej generácie Nissanu GT-R je v plnom prúde. Ešte nie je úplne jasné, aká pohonná jednotka bude pod kapotou, ale už teraz vieme, že budúci Nissan GT-R bude hybrid.
Nový Nissan GT-R je zase bližšie realite vďaka konceptu Vision Gran Turismo
Zoznam kapitol
  1. Nissan 2020 Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Nissan 2020 Vision Gran Turismo

Nissan privezie na autosalón v Tokiu aj concept 2020 Vision Gran Turismo, ktorý sa ale dočkal drobných zmien a automobilka mu dala aj novú farbu. Koncept budúceho Nissanu GT-R je teraz k dispozícii na stiahnutie vo virtuálnej podobe v závodnom simulátore Gran Turismo 6 pre Playstation 3.

nissan gtr 2020 (4).jpgnissan gtr 2020 (5).jpgnissan gtr 2020 (6).jpg
Pripravovaná nová generácia Nissanu GT-R sa inšpiruje v tomto koncepte Vision 2020. Dostane hybridný pohon, ktorý vyvíja Williams

Vývoj novej generácie Nissanu GT-R je v plnom prúde. Dizajn konceptu Vision 2020 sa samozrejme trochu zmení predovšetkým kvôli požiadavkám na bezpečnosť, ale základné rysy už by mali zostať.

Ešte nie je úplne jasné, aká pohonná jednotka bude pod kapotou, ale už teraz vieme, že budúci Nissan GT-R bude hybrid. Nebude to však hybrid kvôli ekológii, ale predovšetkým preto, aby bolo auto veľmi rýchle. Hybridný systém pre budúce GT-R vyvíja spoločnosť Williams. Áno, ten Williams, ktorý prevádzkuje svoj program Formule 1.

Budúci Nissan GT-R by mal byť trochu menší, kompaktnejší a predovšetkým ľahší. Príchod novej generácie je očakávaný na rok 2018 vo forme predprodukčného konceptu a predaj by mal začať do roku 2020.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY