vytisknout velikost písma Nový Morgan Aero 8 s motorom od BMW je ďalšia ženevská špecialita

Nový Morgan Aero 8 s motorom od BMW je ďalšia ženevská špecialita

Morgan patrí k tradičným britským automobilkám vyrábajúcim ručne klasické športové vozidlá. Tieto retro autá sú celkom obľúbené a značka teraz priváža do Ženevy novinku s názvom Aero 8. Model Morgan Aero 8 patrí k základným kameňom ponuky a toto je už jeho piata generácia.

aero_1.jpgaero_3.jpgaero_4.jpgPod povrchom je technika od BMW, čo zaručuje pomerne jednoduchý a dostupný servis. Vozidlá Morgan sú kompletizované ručne a prihliada sa k individuálnemu prianiu zákazníka, najmä pokiaľ ide o farby, výbavu a interiér

Ako názov napovedá, pod kapotou je osemvalec. Ten dodalo BMW a jedná sa o atmosférickú jednotku 4,8 l s označením N62B48, ktorá poháňala napríklad minulú generáciu BMW 750i. Výkon motora zostal na hodnote 367 koní a môžete si vybrať prevodovku. Chcete návod alebo radšej automat s radením pod volantom?

Pod povrchom je nové hliníkové šasi, upravený podvozok s novými stabilizátormi a sila motora putuje tradične na zadné kolesá cez samosvorný diferenciál taktiež od BMW. Morgan Aero 8 má aj ABS, ESP, airbagy a vôbec všetky moderné vymoženosti.

Ak chcete, môžete mať aj navigáciu a lepšiu konektivitu so smartfónmi, takže Morgan ide s dobou a ponúka aj takéto hračky. K vozidlu sa bude samozrejme dodávať aj hard-top. Morgan Aero 8 sa stane chrbticou ponuky, pretože v apríli bude ukončená výroby modelov Morgan Aero SuperSport a Aero Coupé.

Aero8(1).jpgAero8(17).jpgAero8(16).jpgAero8(10).jpgAero8(11).jpgAero8(12).jpgAero8(13).jpgAero8(14).jpgAero8(15).jpgAero8(18).jpgAero8(2).jpgAero8(3).jpgAero8(4).jpgAero8(5).jpgAero8(6).jpgAero8(8).jpgAero8(7).jpgAero8(9).jpgAero8Hardtop(5).jpgAero8Hardtop(6).jpgAero8Hardtop(7).jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY