vytisknout velikost písma Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nová generácia luxusného sedanu Lincoln Continental začína na domácom trhu na atraktívnej cene. Základná výbava Premier, ktorá už má ale všetko podstatné, vás vyjde na 45 485 dolárov. Iste, individuálny dovoz sa predraží kvôli clu, homologizácii a ďalším poplatkom. To by potom Lincoln stál zhruba 63-tisíc eur.

Lincoln-Continental-2017-1600-03.jpgLincoln-Continental-2017-1600-04.jpgLincoln-Continental-2017-1600-0a.jpg
Individuálny dovoz by tento inak pomerne cenovo dostupný Lincoln predražil

Základná verzia má pod kapotou atmosférický šesťvalec 3,7 l, rovnako tak je tomu v drahšom modeli Select za 48 440 dolárov. Za príplatok 2 250 dolárov je ale už k dispozícii motor 2.7 V6 EcoBoost. Ďalšie výbavy už majú motor EcoBoost v základe, ale aj za ne dáte 54 840 dolárov, respektíve 63 840 dolárov za Continental "v plnej náloži".

Vrcholný šesťvalec 3.0 EcoBoost je za ďalší príplatok 3 256 dolárov a štvorkolka, ktorú je možné objednať k akémukoľvek motoru, stojí ďalších dvetisíc dolárov. Zaujímavé je, že ceny nie sú nijako premrštené a napríklad základné BMW radu 5 začína v USA na 50 200 dolároch. A to dostanete len štvorvalec 528i.

Katalóg príplatkovej výbavy Lincolne Continental je patrične tučný a keď si vyberiete najdrahšiu špecifikáciu, motor a priplatíte si za pohon všetkých kolies, môže vás nový Continental stáť 82 400 dolárov. Avšak ak by ste si toto auto priviezli k nám, vyjde vás viac ako 100-tisíc eur.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY