vytisknout velikost písma Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nová generácia luxusného sedanu Lincoln Continental začína na domácom trhu na atraktívnej cene. Základná výbava Premier, ktorá už má ale všetko podstatné, vás vyjde na 45 485 dolárov. Iste, individuálny dovoz sa predraží kvôli clu, homologizácii a ďalším poplatkom. To by potom Lincoln stál zhruba 63-tisíc eur.

Lincoln-Continental-2017-1600-03.jpgLincoln-Continental-2017-1600-04.jpgLincoln-Continental-2017-1600-0a.jpg
Individuálny dovoz by tento inak pomerne cenovo dostupný Lincoln predražil

Základná verzia má pod kapotou atmosférický šesťvalec 3,7 l, rovnako tak je tomu v drahšom modeli Select za 48 440 dolárov. Za príplatok 2 250 dolárov je ale už k dispozícii motor 2.7 V6 EcoBoost. Ďalšie výbavy už majú motor EcoBoost v základe, ale aj za ne dáte 54 840 dolárov, respektíve 63 840 dolárov za Continental "v plnej náloži".

Vrcholný šesťvalec 3.0 EcoBoost je za ďalší príplatok 3 256 dolárov a štvorkolka, ktorú je možné objednať k akémukoľvek motoru, stojí ďalších dvetisíc dolárov. Zaujímavé je, že ceny nie sú nijako premrštené a napríklad základné BMW radu 5 začína v USA na 50 200 dolároch. A to dostanete len štvorvalec 528i.

Katalóg príplatkovej výbavy Lincolne Continental je patrične tučný a keď si vyberiete najdrahšiu špecifikáciu, motor a priplatíte si za pohon všetkých kolies, môže vás nový Continental stáť 82 400 dolárov. Avšak ak by ste si toto auto priviezli k nám, vyjde vás viac ako 100-tisíc eur.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY