vytisknout velikost písma Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nová generácia luxusného sedanu Lincoln Continental začína na domácom trhu na atraktívnej cene. Základná výbava Premier, ktorá už má ale všetko podstatné, vás vyjde na 45 485 dolárov. Iste, individuálny dovoz sa predraží kvôli clu, homologizácii a ďalším poplatkom. To by potom Lincoln stál zhruba 63-tisíc eur.

Lincoln-Continental-2017-1600-03.jpgLincoln-Continental-2017-1600-04.jpgLincoln-Continental-2017-1600-0a.jpg
Individuálny dovoz by tento inak pomerne cenovo dostupný Lincoln predražil

Základná verzia má pod kapotou atmosférický šesťvalec 3,7 l, rovnako tak je tomu v drahšom modeli Select za 48 440 dolárov. Za príplatok 2 250 dolárov je ale už k dispozícii motor 2.7 V6 EcoBoost. Ďalšie výbavy už majú motor EcoBoost v základe, ale aj za ne dáte 54 840 dolárov, respektíve 63 840 dolárov za Continental "v plnej náloži".

Vrcholný šesťvalec 3.0 EcoBoost je za ďalší príplatok 3 256 dolárov a štvorkolka, ktorú je možné objednať k akémukoľvek motoru, stojí ďalších dvetisíc dolárov. Zaujímavé je, že ceny nie sú nijako premrštené a napríklad základné BMW radu 5 začína v USA na 50 200 dolároch. A to dostanete len štvorvalec 528i.

Katalóg príplatkovej výbavy Lincolne Continental je patrične tučný a keď si vyberiete najdrahšiu špecifikáciu, motor a priplatíte si za pohon všetkých kolies, môže vás nový Continental stáť 82 400 dolárov. Avšak ak by ste si toto auto priviezli k nám, vyjde vás viac ako 100-tisíc eur.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY