vytisknout velikost písma Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nový Lincoln Continental nakoniec stojí v USA menej ako BMW radu 5

Nová generácia luxusného sedanu Lincoln Continental začína na domácom trhu na atraktívnej cene. Základná výbava Premier, ktorá už má ale všetko podstatné, vás vyjde na 45 485 dolárov. Iste, individuálny dovoz sa predraží kvôli clu, homologizácii a ďalším poplatkom. To by potom Lincoln stál zhruba 63-tisíc eur.

Lincoln-Continental-2017-1600-03.jpgLincoln-Continental-2017-1600-04.jpgLincoln-Continental-2017-1600-0a.jpg
Individuálny dovoz by tento inak pomerne cenovo dostupný Lincoln predražil

Základná verzia má pod kapotou atmosférický šesťvalec 3,7 l, rovnako tak je tomu v drahšom modeli Select za 48 440 dolárov. Za príplatok 2 250 dolárov je ale už k dispozícii motor 2.7 V6 EcoBoost. Ďalšie výbavy už majú motor EcoBoost v základe, ale aj za ne dáte 54 840 dolárov, respektíve 63 840 dolárov za Continental "v plnej náloži".

Vrcholný šesťvalec 3.0 EcoBoost je za ďalší príplatok 3 256 dolárov a štvorkolka, ktorú je možné objednať k akémukoľvek motoru, stojí ďalších dvetisíc dolárov. Zaujímavé je, že ceny nie sú nijako premrštené a napríklad základné BMW radu 5 začína v USA na 50 200 dolároch. A to dostanete len štvorvalec 528i.

Katalóg príplatkovej výbavy Lincolne Continental je patrične tučný a keď si vyberiete najdrahšiu špecifikáciu, motor a priplatíte si za pohon všetkých kolies, môže vás nový Continental stáť 82 400 dolárov. Avšak ak by ste si toto auto priviezli k nám, vyjde vás viac ako 100-tisíc eur.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY