vytisknout velikost písma Nový Land Rover Discovery ukazuje, čo všetko dokáže na ceste i v teréne

Nový Land Rover Discovery sa o pár dní predstaví v Paríži. Technické detaily automobilka zatiaľ tají, základom by ale mal byť Range Rover. V ponuke nájdeme štvor- a šesťvalcové motory. Rovnako ako predchodca bude aj nastupujúca generácia veľmi schopná v teréne, čo dokazujú nové fotky a videá.
Nový Land Rover Discovery ukazuje, čo všetko dokáže na ceste i v teréne

Land Rover Discovery novej generácie je jednou z premiér parížskeho autosalónu. Automobilka nedávno zverejnila prvé dva obrázky prezrádzajúce prednú časť vozidla, aktuálne pridala sériu ďalších snímok a dve videá. Na nich nové "Disco" predvádza svoje schopnosti, ale stále ešte s maskovaním, o ktoré sa mimochodom postarali aj vybrané deti.

Ako je vidieť z fotogalérie aj z videa, Discovery má za sebou bohatý testovací program. Počas neho sa pozrelo do púšte, testovalo sa samozrejme v klasickom teréne, nechýbajú ani zimné testy. Britská novinka bude evidentne veľmi všestranný automobil.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY