vytisknout velikost písma Nový Land Rover Defender naznačený na prvom obrázku

Nový Land Rover Defender naznačený na prvom obrázku

Na dnešný deň naplánoval Land Rover pre slovenských novinárov oficiálne predstavenie nového Discovery Sport. Ešte pred parížskou premiérou sme si vďaka tomu mohli auto prezrieť, výsledný článok očakávajte hneď začiatkom budúceho týždňa. Zaujala nás ale aj samotná prezentácia, v rámci ktorej sa objavil prvý obrázok nového Defenderu.

Land Rover už predtým oznámil, že bude naďalej ponúkať tri modelové rady, čo tiež Mark Butler, ktorý má na svedomí dizajn interiéru u nového Discovery Šport, dnes dopoludnia názorne ukazoval. Aby rozdiely demonštroval čo najlepšie, priložil na svoj ​​slide základné obrysy Range Roveru, nového Discovery (ovšem nie Sportu, ale veľkého vydania) aj modelu Defender. Keď sme sa potom následne pýtali, či je toto naozaj nová generácia slávneho off-roadu, "nikto nič nemohol potvrdiť". Zápornú odpoveď sme však nedostali.

Už skôr sa objavila správa, podľa ktorej je dizajn nového Defendera hotový, pričom vozidlo by sa malo začať vyrábať už budúci rok. Na dnešnej konferencii nám bolo potvrdené, že sa máme tešiť na veľmi hranatú karosériu a že výsledok bude výrazne odlišný od starších konceptov DC100.

def_1.JPGdef_2.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY