vytisknout velikost písma Nový koncept BMW dostal jednovalec. Našťastie je to motorka

Novinka sa volá BMW Concept Stunt G 310 a jedná sa o špeciál vyrobený pre šampióna vo stuntridingu, Chrisa Pfeiffera. Nie je tajomstvom, že BMW pripravuje podobný sériový stroj.
Nový koncept BMW dostal jednovalec. Našťastie je to motorka
Zoznam kapitol
  1. BMW Concept Stunt G 310
  2. Fotogaléria: BMW Concept Stunt G 310

Posadnutosť značky BMW downsizingu nepozná hraníc, takže správa, že nejaké BMW dostalo jednovalec, by mohla byť pokojne vyložená tak, že sa jedná napríklad o novú základnú motorizáciu pre BMW radu 1. Ale nebojte, sa, BMW 105i je ešte veľmi ďaleko...

bmw g 310 (12).jpgbmw g 310 (18).jpgbmw g 310 (19).jpgChris Pfeiffer je európsky a svetový šampión v stuntridingu. So špeciálne upravenou motorkou G 310 vie robiť napríklad takéto veci

Novinka sa volá BMW Concept Stunt G 310 a jedná sa o špeciál vyrobený pre šampióna v stuntridingu Chrisa Pfeiffera. Ako si môžete z priložených fotografií všimnúť, určenie tohto koncepčného motocykla je úplne jasné. Nie je však tajomstvom, že BMW pripravuje podobný sériový stroj, ktorý by mal značke pomôcť zvýšiť podiel najmä na trhoch mimo Európy a Severnej Ameriky.

Srdcom motocykla je novo vyvinutý štvortaktný jednovalec, ale BMW neuvádza ani jeho základné parametre. Motor je však netradične sklonený dozadu a podľa BMW má o 180 ° otočenú hlavu. To umožňuje veľmi kompaktnú zástavbu tejto pohonnej jednotky a tiež umiestnenie ťažiska doprostred motocykla. A čím že sa to vlastne Chris Pfeiffer živí? Pustite si priložené video a uvidíte.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY