vytisknout velikost písma Nový Hyundai ix25: Miniatúrna Santa Fe sa stáva realitou

Nový Hyundai ix25: Miniatúrna Santa Fe sa stáva realitou

Na autosalóne v Pekingu sa okrem radu iných a veľmi zaujímavých noviniek predstaví aj Hyundai ix25. Ten sme si mohli prezrieť pred časom na obrázku s nejasným pôvodom. Dnes už je k dispozícii snímok, ktorý potvrdzuje, že sa bude novinka naozaj menovať ix25 a ktorý tiež potvrdzuje fakt, že na skoršom obrázku skutočne bolo nové kórejské SUV. Takže, ako sa vám páči?

Dizajnéri použili aktuálny štýl ktorému automobilka hovorí Hyundai fluidic Sculpture 2.0. Model ix25 dizajnovo pripomína zmenšené Santa Fe. Podobne, ako to bolo napríklad pri modeli Ford Ecosport, aj kórejská značka nasadila ako "prezentačnú" farbu jasne oranžovú.

Hyundai ix25 sa postaví proti súperom typu Peugeotu 2008 alebo Opelu Mokka. Pod kapotou môžeme očakávať benzínovú jedna-štvorku alebo diesel s rovnakým objemom.

Autosalón v Pekingu oficiálne štartuje už zajtra, takže na kompletné predstavenie nebudeme dlho čakať.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY