vytisknout velikost písma Nový Hyundai i20 konečne aj na oficiálnych fotkách

Nový Hyundai i20 konečne aj na oficiálnych fotkách

Automobilka Hyundai vypustila prvé oficiálne snímky nového modelu i20, ktorý sa tiež ukáže na autosalóne v Paríži. To už to máme v segmente B pekne našlapané, pretože na rovnakom mieste uvidíme novú Škodu Fabia a tiež Mazdu2. Pozeráme, že sa nám tu rysuje pekný porovnávací test...

01.jpg02.jpg03.jpg
Na prvý pohľad nie je tak agresívny, ale rozhodne sa nedá povedať, že by sa človek za tento dizajn musel hanbiť...

Nový Hyundai i20 vraj ponúkne najlepší vnútorný priestor v triede, ale radšej si počkajme, ako sa automobilky Hyundai a Škoda pohádajú ohľadom týchto vyhlásení. Nová i20 má rovzor 2750 mm a v kufri ponúkne 320 litrov miesta (VW Polo ponúka len 280 litrov).

Elite i20_front.jpgElite i20_rear.jpg
Toto je model pre Indiu. Možno by sme si mohli dať tipovačku: Nájdi desať rozdielov

Všetci ale vieme, že samotné čísla nič neznamenajú. Dôležité bude usporiadanie interiéru a aktuálna využiteľnosť batožinového priestoru. To samozrejme ukáže až prvé zoznámenie s autom a redakčný test.

Zatiaľ sa hovorí len o dvoch motoroch. Benzínová tisícdvestovka má mať výkon 85 koní a naftová tisícštyristovka potom 90 koní. Ešte je v hre benzínový motor 1,4 l s výkonom 100 koní v kombinácii s automatom a určite sa pod kapotou objaví aj litrový trojvalec, ktorý bude figurovať hlavne ako položka "Cena od...".

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY