vytisknout velikost písma Nový Hyundai i20 konečne aj na oficiálnych fotkách

Nový Hyundai i20 konečne aj na oficiálnych fotkách

Automobilka Hyundai vypustila prvé oficiálne snímky nového modelu i20, ktorý sa tiež ukáže na autosalóne v Paríži. To už to máme v segmente B pekne našlapané, pretože na rovnakom mieste uvidíme novú Škodu Fabia a tiež Mazdu2. Pozeráme, že sa nám tu rysuje pekný porovnávací test...

01.jpg02.jpg03.jpg
Na prvý pohľad nie je tak agresívny, ale rozhodne sa nedá povedať, že by sa človek za tento dizajn musel hanbiť...

Nový Hyundai i20 vraj ponúkne najlepší vnútorný priestor v triede, ale radšej si počkajme, ako sa automobilky Hyundai a Škoda pohádajú ohľadom týchto vyhlásení. Nová i20 má rovzor 2750 mm a v kufri ponúkne 320 litrov miesta (VW Polo ponúka len 280 litrov).

Elite i20_front.jpgElite i20_rear.jpg
Toto je model pre Indiu. Možno by sme si mohli dať tipovačku: Nájdi desať rozdielov

Všetci ale vieme, že samotné čísla nič neznamenajú. Dôležité bude usporiadanie interiéru a aktuálna využiteľnosť batožinového priestoru. To samozrejme ukáže až prvé zoznámenie s autom a redakčný test.

Zatiaľ sa hovorí len o dvoch motoroch. Benzínová tisícdvestovka má mať výkon 85 koní a naftová tisícštyristovka potom 90 koní. Ešte je v hre benzínový motor 1,4 l s výkonom 100 koní v kombinácii s automatom a určite sa pod kapotou objaví aj litrový trojvalec, ktorý bude figurovať hlavne ako položka "Cena od...".

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY