vytisknout velikost písma Nový Hyundai Elantra sa pripravuje na duel s Octaviou

Každé auto, ktoré mieri na slovenský trh do segmentu okupovaného niektorým modelom značky Škoda, to bude mať ťažké.
Nový Hyundai Elantra sa pripravuje na duel s Octaviou

Autosalón vo Frankfurte bude miestom predstavenia novej generácie Hyundai Elantra. Automobilka teraz pustila do sveta prvú upútavku a hoci technické podrobnosti si ešte necháva pre seba, pár vecí už teraz vieme.

elantra.jpg
Nová Elantra má pôsobiť prémiovejším dojmom

V Hyundai sa rozhodli stvárniť novú Elantra tak, aby vyzerala "viac prémiovo". Podľa zverejnenej upútavky sa toho ale veľa vyvodzovať nedá, pretože všetky podobné obrázky vyzerajú lepšie a dravšie než skutočnosť. Nezostáva než počkať, ako bude Hyundai Elantra vyzerať vo verzii "cena od" na plechových patnáctkách...

V skutočnosti asi auto ani nebude tak pripomínať mix Audi (maska chladiča), BMW radu 3 E90 (tvar predných svetiel) a Škodu Superb (linka zadných bočných okien).

Pod kapotou novej Elantry bude preplňovaná tisícšesťstovka na benzín s výkonom až 180 koní, spojená so sedemstupňovým dvojspojkovým automatom, ale výrobca samozrejme ponúkne aj obyčajnejšie motory, diesely a manuálne prevodovky.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY