vytisknout velikost písma Nový Hyundai Elantra sa pripravuje na duel s Octaviou

Každé auto, ktoré mieri na slovenský trh do segmentu okupovaného niektorým modelom značky Škoda, to bude mať ťažké.
Nový Hyundai Elantra sa pripravuje na duel s Octaviou

Autosalón vo Frankfurte bude miestom predstavenia novej generácie Hyundai Elantra. Automobilka teraz pustila do sveta prvú upútavku a hoci technické podrobnosti si ešte necháva pre seba, pár vecí už teraz vieme.

elantra.jpg
Nová Elantra má pôsobiť prémiovejším dojmom

V Hyundai sa rozhodli stvárniť novú Elantra tak, aby vyzerala "viac prémiovo". Podľa zverejnenej upútavky sa toho ale veľa vyvodzovať nedá, pretože všetky podobné obrázky vyzerajú lepšie a dravšie než skutočnosť. Nezostáva než počkať, ako bude Hyundai Elantra vyzerať vo verzii "cena od" na plechových patnáctkách...

V skutočnosti asi auto ani nebude tak pripomínať mix Audi (maska chladiča), BMW radu 3 E90 (tvar predných svetiel) a Škodu Superb (linka zadných bočných okien).

Pod kapotou novej Elantry bude preplňovaná tisícšesťstovka na benzín s výkonom až 180 koní, spojená so sedemstupňovým dvojspojkovým automatom, ale výrobca samozrejme ponúkne aj obyčajnejšie motory, diesely a manuálne prevodovky.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY