vytisknout velikost písma Nový Ford triedy F Super Duty je vlastne také MPV

Nový Ford triedy F Super Duty je vlastne také MPV
Zoznam kapitol
  1. Ford Super Duty
  2. Fotogaléria: Ford Super Duty

Čo je to vlastne MPV? Viacúčelové auto. A presne takú definíciu spĺňa nová rada modelov Ford triedy F Super Duty. Kým základný Ford F-150 je skôr pohľadom priemerného Američana také normálne osobné auto, rad Super Duty, kam spadajú modely F-250, F-350 a F-450 sú skôr malé nákladné autá.

ford f (2).jpgford f (12).jpgford f (11).jpgFord triedy F Super Duty nie je len sedliackym pick-upom. Rozmaznaným Američanom ponúka aj zodpovedajúci komfort a luxusnú výbavu. Nebude chýbať ani asistent pre jazdu s prívesom

Nové pick-upy Ford F-250, F-350 a F-450 Super Duty sú vďaka hliníkovej karosérii ľahšie, podľa Fordu je medzigeneračný rozdiel v hmotnosti 158 kg. Karoséria je upevnená na novom ráme, ktorý je z 95% vyrobený z vysokopevnostnej ocele a má 24x vyššiu tuhosť.

K dispozícii bude opäť niekoľko verzií kabíny a priplatiť si budete môcť napríklad za dvojmontáž vzadu. Môžete mať zadokolku alebo štvorkolku s pripojiteľnou prednou nápravou, predáva sa aj redukcia. Ford nový model Super Duty na želanie vybavia aj modernými bezpečnostnými asistentmi, nechýba ani pomerne luxusná výbava v interiéri.

Pod kapotou môžete mať benzínový osemvalec 6,2 l alebo rovno desaťvalec 6,8 l. Oba motory pôjdu na želanie upraviť na prevádzku na bioetanol. Kto chce naftu, v ponuke má osemvalec 6,7 l Power Stroke. Presné výkony ešte nie sú známe, ani hodnoty spotreby.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY