vytisknout velikost písma Nový Ford S-Max sa odhaľuje pred parížskou premiérou

Nový Ford S-Max sa odhaľuje pred parížskou premiérou

Nový Ford S-Max uvidíme na autosalóne v Paríži, ale už teraz sa dostávajú von prvé fotky a informácie. Novinka vychádza z viac ako rok starého konceptu predstaveného vo Frankfurte. Dizajnový jazyk veľkopriestorového vozidla sa nelíši od nového Mondea či omladeného Focusu a Fiesty.

Ford S-Max prinesie do segmentu MPV niekoľko noviniek, ktoré by sme čakali skôr v kategórii luxusných vozidiel. Za všetky menujme napríklad elektricky sklopné sedadlá v druhom a treťom rade, tzv. Hands-free piate dvere, predné sedadlá s ventiláciou a masážou a elektricky nastaviteľný stĺpik riadenia. Pribudnú aj bočné airbagy vzadu.

Pretože je nový S-Max technicky založený na novom Forde Mondeo, dá sa očakávať aj nasadenie pohonu všetkých kolies. O motoroch a prevodovkách ešte nemáme potvrdené žiadne správy. Možno však predpokladať použitie nového motora 1.5 EcoBoost s výkonom 118 kW (160 k) a 2.0 EcoBoost (177 kW / 240 k). Diesely zastúpia jednotky 1.6 TDCI a 2.0 TDCI. V základe čakajme šesťstupňové manuálne prevodovky, za príplatok potom dvojspojkový automat.

Ford určite čoskoro vydá obsiahlejšiu tlačovú správu s väčšou fotogalériou a podrobnejšími informáciami predovšetkým o motoroch a použitej technike. Pre verejnosť sa autosalón v Paríži otvára ráno v sobotu 4. októbra a nový Ford S-Max bude jedným z vystavovaných exponátov.

smax (1).jpgsmax (2).jpgsmax (3).jpg

smax (4).jpgsmax (5).jpgsmax (6).jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY