vytisknout velikost písma Nový Ford S-Max sa odhaľuje pred parížskou premiérou

Nový Ford S-Max sa odhaľuje pred parížskou premiérou

Nový Ford S-Max uvidíme na autosalóne v Paríži, ale už teraz sa dostávajú von prvé fotky a informácie. Novinka vychádza z viac ako rok starého konceptu predstaveného vo Frankfurte. Dizajnový jazyk veľkopriestorového vozidla sa nelíši od nového Mondea či omladeného Focusu a Fiesty.

Ford S-Max prinesie do segmentu MPV niekoľko noviniek, ktoré by sme čakali skôr v kategórii luxusných vozidiel. Za všetky menujme napríklad elektricky sklopné sedadlá v druhom a treťom rade, tzv. Hands-free piate dvere, predné sedadlá s ventiláciou a masážou a elektricky nastaviteľný stĺpik riadenia. Pribudnú aj bočné airbagy vzadu.

Pretože je nový S-Max technicky založený na novom Forde Mondeo, dá sa očakávať aj nasadenie pohonu všetkých kolies. O motoroch a prevodovkách ešte nemáme potvrdené žiadne správy. Možno však predpokladať použitie nového motora 1.5 EcoBoost s výkonom 118 kW (160 k) a 2.0 EcoBoost (177 kW / 240 k). Diesely zastúpia jednotky 1.6 TDCI a 2.0 TDCI. V základe čakajme šesťstupňové manuálne prevodovky, za príplatok potom dvojspojkový automat.

Ford určite čoskoro vydá obsiahlejšiu tlačovú správu s väčšou fotogalériou a podrobnejšími informáciami predovšetkým o motoroch a použitej technike. Pre verejnosť sa autosalón v Paríži otvára ráno v sobotu 4. októbra a nový Ford S-Max bude jedným z vystavovaných exponátov.

smax (1).jpgsmax (2).jpgsmax (3).jpg

smax (4).jpgsmax (5).jpgsmax (6).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY