vytisknout velikost písma Nový Ford S-Max sa odhaľuje pred parížskou premiérou

Nový Ford S-Max sa odhaľuje pred parížskou premiérou

Nový Ford S-Max uvidíme na autosalóne v Paríži, ale už teraz sa dostávajú von prvé fotky a informácie. Novinka vychádza z viac ako rok starého konceptu predstaveného vo Frankfurte. Dizajnový jazyk veľkopriestorového vozidla sa nelíši od nového Mondea či omladeného Focusu a Fiesty.

Ford S-Max prinesie do segmentu MPV niekoľko noviniek, ktoré by sme čakali skôr v kategórii luxusných vozidiel. Za všetky menujme napríklad elektricky sklopné sedadlá v druhom a treťom rade, tzv. Hands-free piate dvere, predné sedadlá s ventiláciou a masážou a elektricky nastaviteľný stĺpik riadenia. Pribudnú aj bočné airbagy vzadu.

Pretože je nový S-Max technicky založený na novom Forde Mondeo, dá sa očakávať aj nasadenie pohonu všetkých kolies. O motoroch a prevodovkách ešte nemáme potvrdené žiadne správy. Možno však predpokladať použitie nového motora 1.5 EcoBoost s výkonom 118 kW (160 k) a 2.0 EcoBoost (177 kW / 240 k). Diesely zastúpia jednotky 1.6 TDCI a 2.0 TDCI. V základe čakajme šesťstupňové manuálne prevodovky, za príplatok potom dvojspojkový automat.

Ford určite čoskoro vydá obsiahlejšiu tlačovú správu s väčšou fotogalériou a podrobnejšími informáciami predovšetkým o motoroch a použitej technike. Pre verejnosť sa autosalón v Paríži otvára ráno v sobotu 4. októbra a nový Ford S-Max bude jedným z vystavovaných exponátov.

smax (1).jpgsmax (2).jpgsmax (3).jpg

smax (4).jpgsmax (5).jpgsmax (6).jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY