vytisknout velikost písma Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla

Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla
Zoznam kapitol
  1. Nový Ford Galaxy, Video
  2. Nový Ford Galaxy: Fotogaléria

Nový S-Max dostal väčšieho súrodenca. Automobilka Ford dnes predstavila nové Galaxy, ktoré ponúkne podobnú techniku, ale ktoré bude zároveň praktickejšie. Oproti staršej variante je tá nová vnútri priestrannejšia a záujemcovia sa môžu tešiť na širokú paletu benzínových a naftových motorov vrátane dvakrát preplňovaného naftového dvojlitra.

Nastupujúca Galaxy ponúkne sedem plnohodnotných miest, pričom sa zväčšoval priestor pre hlavu v druhej a tretej rade sedadiel. Práve šieste a siedme miesto by malo byť silnou zbraňou novinky značky Ford, pretože tu údajne Galaxy ponúkne najviac miesta z konkurencie.

FordGalaxy2015_Titanium_01.jpgFordGalaxy2015_01.jpgFordGalaxy2015_05.jpgDesign celkom logicky nasleduje nový S-Max. Galaxy sľubuje priestranný interiér a až sedem plnohodnotných miest

V kufri nájdete navyše panel s tlačidlami, pomocou ktorých budete môcť ľahko sklopiť sedadlá tretej i druhej rady. V prípade tretieho radu potom možno sedadlá ajjednoduchým stlačením tlačidla postaviť. Ford bohužial v tlačovej správe veľa konkrétnych čísel nepovedal, takže sa budeme musieť tentokrát uspokojiť len s tým, že pod dnom kufra je ešte priehradka s objemom dvadsiatich litrov.

Nový Ford Galaxy sa bude ponúkať s dvojlitrovým štvorvalcom TDCi dostupným vo verziách s výkonom 88 kW (120 k), 110 kW (150 k) alebo 132 kW (180 k). Vrcholom potom bude dvakrát preplňovaný diesel s parametrami 154 kW (210 k) a 450 Nm. Záujemcovia o benzín môžu siahnuť po tisícpäťstovke EcoBoost (118 kW / 160 k) alebo dobre známom dvojlitri EcoBoost (176 kW / 240 k).

Galaxy tiež ponúkne mnoho rôznych elektronických pomocníkov na čele s inteligentným obmedzovačom rýchlosti, ktorý číta dopravné značky a podľa nich vám upravuje limit tak, aby ste vždy išli podľa zákona. Nechýba prednárazový systém, diódové svetlá, adaptívne riadenie, parkovací asistent, sledovanie mŕtveho uhla, stráženie jazdných pruhov a mnoho ďalšieho.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY