vytisknout velikost písma Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla

Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla
Zoznam kapitol
  1. Nový Ford Galaxy, Video
  2. Nový Ford Galaxy: Fotogaléria

Nový S-Max dostal väčšieho súrodenca. Automobilka Ford dnes predstavila nové Galaxy, ktoré ponúkne podobnú techniku, ale ktoré bude zároveň praktickejšie. Oproti staršej variante je tá nová vnútri priestrannejšia a záujemcovia sa môžu tešiť na širokú paletu benzínových a naftových motorov vrátane dvakrát preplňovaného naftového dvojlitra.

Nastupujúca Galaxy ponúkne sedem plnohodnotných miest, pričom sa zväčšoval priestor pre hlavu v druhej a tretej rade sedadiel. Práve šieste a siedme miesto by malo byť silnou zbraňou novinky značky Ford, pretože tu údajne Galaxy ponúkne najviac miesta z konkurencie.

FordGalaxy2015_Titanium_01.jpgFordGalaxy2015_01.jpgFordGalaxy2015_05.jpgDesign celkom logicky nasleduje nový S-Max. Galaxy sľubuje priestranný interiér a až sedem plnohodnotných miest

V kufri nájdete navyše panel s tlačidlami, pomocou ktorých budete môcť ľahko sklopiť sedadlá tretej i druhej rady. V prípade tretieho radu potom možno sedadlá ajjednoduchým stlačením tlačidla postaviť. Ford bohužial v tlačovej správe veľa konkrétnych čísel nepovedal, takže sa budeme musieť tentokrát uspokojiť len s tým, že pod dnom kufra je ešte priehradka s objemom dvadsiatich litrov.

Nový Ford Galaxy sa bude ponúkať s dvojlitrovým štvorvalcom TDCi dostupným vo verziách s výkonom 88 kW (120 k), 110 kW (150 k) alebo 132 kW (180 k). Vrcholom potom bude dvakrát preplňovaný diesel s parametrami 154 kW (210 k) a 450 Nm. Záujemcovia o benzín môžu siahnuť po tisícpäťstovke EcoBoost (118 kW / 160 k) alebo dobre známom dvojlitri EcoBoost (176 kW / 240 k).

Galaxy tiež ponúkne mnoho rôznych elektronických pomocníkov na čele s inteligentným obmedzovačom rýchlosti, ktorý číta dopravné značky a podľa nich vám upravuje limit tak, aby ste vždy išli podľa zákona. Nechýba prednárazový systém, diódové svetlá, adaptívne riadenie, parkovací asistent, sledovanie mŕtveho uhla, stráženie jazdných pruhov a mnoho ďalšieho.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY