vytisknout velikost písma Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla

Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla
Zoznam kapitol
  1. Nový Ford Galaxy, Video
  2. Nový Ford Galaxy: Fotogaléria

Nový S-Max dostal väčšieho súrodenca. Automobilka Ford dnes predstavila nové Galaxy, ktoré ponúkne podobnú techniku, ale ktoré bude zároveň praktickejšie. Oproti staršej variante je tá nová vnútri priestrannejšia a záujemcovia sa môžu tešiť na širokú paletu benzínových a naftových motorov vrátane dvakrát preplňovaného naftového dvojlitra.

Nastupujúca Galaxy ponúkne sedem plnohodnotných miest, pričom sa zväčšoval priestor pre hlavu v druhej a tretej rade sedadiel. Práve šieste a siedme miesto by malo byť silnou zbraňou novinky značky Ford, pretože tu údajne Galaxy ponúkne najviac miesta z konkurencie.

FordGalaxy2015_Titanium_01.jpgFordGalaxy2015_01.jpgFordGalaxy2015_05.jpgDesign celkom logicky nasleduje nový S-Max. Galaxy sľubuje priestranný interiér a až sedem plnohodnotných miest

V kufri nájdete navyše panel s tlačidlami, pomocou ktorých budete môcť ľahko sklopiť sedadlá tretej i druhej rady. V prípade tretieho radu potom možno sedadlá ajjednoduchým stlačením tlačidla postaviť. Ford bohužial v tlačovej správe veľa konkrétnych čísel nepovedal, takže sa budeme musieť tentokrát uspokojiť len s tým, že pod dnom kufra je ešte priehradka s objemom dvadsiatich litrov.

Nový Ford Galaxy sa bude ponúkať s dvojlitrovým štvorvalcom TDCi dostupným vo verziách s výkonom 88 kW (120 k), 110 kW (150 k) alebo 132 kW (180 k). Vrcholom potom bude dvakrát preplňovaný diesel s parametrami 154 kW (210 k) a 450 Nm. Záujemcovia o benzín môžu siahnuť po tisícpäťstovke EcoBoost (118 kW / 160 k) alebo dobre známom dvojlitri EcoBoost (176 kW / 240 k).

Galaxy tiež ponúkne mnoho rôznych elektronických pomocníkov na čele s inteligentným obmedzovačom rýchlosti, ktorý číta dopravné značky a podľa nich vám upravuje limit tak, aby ste vždy išli podľa zákona. Nechýba prednárazový systém, diódové svetlá, adaptívne riadenie, parkovací asistent, sledovanie mŕtveho uhla, stráženie jazdných pruhov a mnoho ďalšieho.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY