vytisknout velikost písma Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla

Nový Ford Galaxy odhalený. Tretí rad vyklápa stlačením tlačidla
Zoznam kapitol
  1. Nový Ford Galaxy, Video
  2. Nový Ford Galaxy: Fotogaléria

Nový S-Max dostal väčšieho súrodenca. Automobilka Ford dnes predstavila nové Galaxy, ktoré ponúkne podobnú techniku, ale ktoré bude zároveň praktickejšie. Oproti staršej variante je tá nová vnútri priestrannejšia a záujemcovia sa môžu tešiť na širokú paletu benzínových a naftových motorov vrátane dvakrát preplňovaného naftového dvojlitra.

Nastupujúca Galaxy ponúkne sedem plnohodnotných miest, pričom sa zväčšoval priestor pre hlavu v druhej a tretej rade sedadiel. Práve šieste a siedme miesto by malo byť silnou zbraňou novinky značky Ford, pretože tu údajne Galaxy ponúkne najviac miesta z konkurencie.

FordGalaxy2015_Titanium_01.jpgFordGalaxy2015_01.jpgFordGalaxy2015_05.jpgDesign celkom logicky nasleduje nový S-Max. Galaxy sľubuje priestranný interiér a až sedem plnohodnotných miest

V kufri nájdete navyše panel s tlačidlami, pomocou ktorých budete môcť ľahko sklopiť sedadlá tretej i druhej rady. V prípade tretieho radu potom možno sedadlá ajjednoduchým stlačením tlačidla postaviť. Ford bohužial v tlačovej správe veľa konkrétnych čísel nepovedal, takže sa budeme musieť tentokrát uspokojiť len s tým, že pod dnom kufra je ešte priehradka s objemom dvadsiatich litrov.

Nový Ford Galaxy sa bude ponúkať s dvojlitrovým štvorvalcom TDCi dostupným vo verziách s výkonom 88 kW (120 k), 110 kW (150 k) alebo 132 kW (180 k). Vrcholom potom bude dvakrát preplňovaný diesel s parametrami 154 kW (210 k) a 450 Nm. Záujemcovia o benzín môžu siahnuť po tisícpäťstovke EcoBoost (118 kW / 160 k) alebo dobre známom dvojlitri EcoBoost (176 kW / 240 k).

Galaxy tiež ponúkne mnoho rôznych elektronických pomocníkov na čele s inteligentným obmedzovačom rýchlosti, ktorý číta dopravné značky a podľa nich vám upravuje limit tak, aby ste vždy išli podľa zákona. Nechýba prednárazový systém, diódové svetlá, adaptívne riadenie, parkovací asistent, sledovanie mŕtveho uhla, stráženie jazdných pruhov a mnoho ďalšieho.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY