vytisknout velikost písma Nový Fiat Tipo: Kompletné technické údaje, veľká galéria a videá

Nový Fiat Tipo: Kompletné technické údaje, veľká galéria a videá

Nový Fiat Tipo sa po svojej premiére začal v rámci medzinárodnej prezentácie predstavovať vybraným novinárom. To šťastie sme síce nemali, aspoň si však môžeme tento model pozrieť vo väčšej fotogalérii a na niekoľkých videách. A hlavne automobilka vypustila do sveta veľmi obsiahlu tlačovú správu, ktorú nájdete pod článkom.

Hoci si mnoho ľudí pod názvom Tipo predstaví hatchback vyrábaný v rokoch 1988 až 1995, novinka je sedan. Karoséria meria na dĺžku 4,54 m, široká je 1,79 m a vysoká 1,49 m. Rázvor náprav dosahuje na 2,64 m a batožinový priestor ponúkne objem 520 litrov.

tipo_18.jpgtipo_02.jpgtipo_05.jpg

K dispozícii budú zákazníkom tri stupne výbavy a štyri motory. Konkrétne pôjde o zážihové štvorvalce 1.4 16V Fire a 1.6 16V E.torQ, respektíve o diesely 1.3 MultiJet II a 1.6 MultiJet II. Záujemcovia budú môcť vyberať aj zo štyroch variantov interiéru, radu odtieňov farby karosérie a dvoch variantov liatych kolies veľkosti šestnásť alebo sedemnásť palcov. Viac podrobností nájdete v tlačovej správe.

Fiat Tipo: Technické údaje 

Motor 1.4 16V Fire  1.6 16V E.torQ AT6 1.3 MultiJet II 1.6 MultiJet II
Zdvihový objem (cm3) 1368 1598 1248 1598
Najvyšší výkon: kW (k) pri ot./min 70 (95) pri 6000 81 (110) pri 5500 70 (95) pri 3750 88 (120) pri 3750
Najvyšší krútiaci moment: Nm pri ot./min 127 pri 4500 152 pri 4500 200 pri 1500 320 pri 1750
Prevodovka 6-stupňová 6-stupňová automatická 5-stupňová 6-stupňová
Pohotovostná hmotnosť DIN (kg) 1225 1280 1280 1345
Najvyššia rýchlosť (km/h) 185 192 180 199
Zrýchlenie 100 km/h (s) 11,5 11,2 11,7 9,7
Spotreba (l/100 km)        
Mesto  7,7 8,5 5,2 (4,3) 5,2
Mimo mesto 4,6 5 3,5 (3,4) 3,6
Kombinovaná 5,7 6,3 4,1 (3,7 eco) 4,2

tipo_16.jpgtipo_17.jpgtipo_14.jpgtipo_13.jpgtipo_15.jpgtipo_06.jpgtipo_07.jpgtipo_08.jpgtipo_09.jpgtipo_10.jpgtipo_11.jpgtipo_12.jpgtipo_19.jpgtipo_20.jpgtipo_21.jpgtipo_22.jpgtipo_23.jpgtipo_24.jpgtipo_26.jpgtipo_27.jpgtipo_28.jpgtipo_29.jpgtipo_31.jpgtipo_30.jpgtipo_32.jpgtipo_33.jpgtipo_34.jpgtipo_35.jpgtipo_36.jpgtipo_37.jpgtipo_38.jpgtipo_39.jpgtipo_40.jpgtipo_41.jpgtipo_42.jpgtipo_43.jpgtipo_44.jpgtipo_45.jpgtipo_46.jpgtipo_47.jpgtipo_48.jpgtipo_25.jpgtipo_03.jpgtipo_01.jpgtipo_04.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY