vytisknout velikost písma Nový Citroën C1 oficiálne na prvých fotkách aj na videu

Nový Citroën C1 oficiálne na prvých fotkách aj na videu

Po Peugeote, ktorý predstavil svojho člena kolínskej trojice ako prvý, tu máme ďalšie kompletné odhalenie druhého zo známej trojice. Citroën zverejnil oficiálne materiály ukazujúce novú generáciu modelu C1 v celej svojej "kráse ".

Novinka dorazí s troj alebo päťdverovou karosériou a chýbať nebude ani plátená strecha (s rozmermi 800 x 760 mm), v tomto prípade označená ako Airspace. Na dĺžku meria najmenší z francúzskej rodiny 3,46 m, široký je 1,62 ma vysoký 1,45 m. Citroën taktiež sľubuje veľmi malý polomer otáčania a výborné vlastnosti z pohľadu každodenného používania.

Interiér zatiaľ automobilka neukázala. Aj Citroën okrem iného ponúkne sedempalcový dotykový displej, USB a možnosť pripojiť šikovný telefón, pričom na displej sa bude "zrkadliť" jeho obrazovka.

Ponuka motorizácií zahŕňa dve jednotky. Slabšiu 1.0 e - HDi s výkonom 68 koní, päťstupňovú prevodovkou a systémom Štart/Stop, alebo silnejšiu 1.2 VTi naladenú na 82 koní. Výkonnejšie C1 zvládne stovku za 11 sekúnd a v kombinovanej prevádzke spotrebuje 4,3 l/100 km.

Citroën C1 novej generácie sa predvedie na autosalóne v Ženeve, kde nebude chýbať Peugeot 108, a ani Toyota Aygo.

 citroen_c1_1.jpgcitroen_c1_2.jpgcitroen_c1_3.jpgcitroen_c1_4.jpgcitroen_c1_7.jpgcitroen_c1_5.jpgcitroen_c1_6.jpgcitroen_c1_8.jpgcitroen_c1_9.jpg
Foto: Citroën

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY