vytisknout velikost písma Nový Citroën C1 oficiálne na prvých fotkách aj na videu

Nový Citroën C1 oficiálne na prvých fotkách aj na videu

Po Peugeote, ktorý predstavil svojho člena kolínskej trojice ako prvý, tu máme ďalšie kompletné odhalenie druhého zo známej trojice. Citroën zverejnil oficiálne materiály ukazujúce novú generáciu modelu C1 v celej svojej "kráse ".

Novinka dorazí s troj alebo päťdverovou karosériou a chýbať nebude ani plátená strecha (s rozmermi 800 x 760 mm), v tomto prípade označená ako Airspace. Na dĺžku meria najmenší z francúzskej rodiny 3,46 m, široký je 1,62 ma vysoký 1,45 m. Citroën taktiež sľubuje veľmi malý polomer otáčania a výborné vlastnosti z pohľadu každodenného používania.

Interiér zatiaľ automobilka neukázala. Aj Citroën okrem iného ponúkne sedempalcový dotykový displej, USB a možnosť pripojiť šikovný telefón, pričom na displej sa bude "zrkadliť" jeho obrazovka.

Ponuka motorizácií zahŕňa dve jednotky. Slabšiu 1.0 e - HDi s výkonom 68 koní, päťstupňovú prevodovkou a systémom Štart/Stop, alebo silnejšiu 1.2 VTi naladenú na 82 koní. Výkonnejšie C1 zvládne stovku za 11 sekúnd a v kombinovanej prevádzke spotrebuje 4,3 l/100 km.

Citroën C1 novej generácie sa predvedie na autosalóne v Ženeve, kde nebude chýbať Peugeot 108, a ani Toyota Aygo.

 citroen_c1_1.jpgcitroen_c1_2.jpgcitroen_c1_3.jpgcitroen_c1_4.jpgcitroen_c1_7.jpgcitroen_c1_5.jpgcitroen_c1_6.jpgcitroen_c1_8.jpgcitroen_c1_9.jpg
Foto: Citroën

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY