vytisknout velikost písma Novitec Torado N-Largo je Lamborghini Huracán s výkonom 860 koní

Novitec Torado N-Largo je Lamborghini Huracán s výkonom 860 koní
Zoznam kapitol
  1. Novitec Torado N-Largo, Videá
  2. Novitec Torado N-Largo: Fotogaléria

Spoločnosť Novitec si posvietila na už v sérii dosť zaujímavo jazdiaci Lamborghini Huracán. Taliansky superšport dostal upravenú karosériu, hromadu karbónu, ešte športovejší podvozok a ešte vyšší výkon. Výsledok sa môže merať so súčasnými hyperšportmi.

Prepracovaná karoséria Lamborghini Huracán je o plných dvanásť centimetrov širšia v porovnaní s klasickou verziou. Aerodynamiku vylepšuje sada karbónových doplnkov umiestnených napríklad na kapote, iné sú nárazníky a karbón bol použitý aj na spätné zrkadlá. Interiér ponúkne čalúnenie Alcantarou alebo luxusnou kožou, ale o tú zas až tak nejde.

novitec_22.jpgnovitec_21.jpgnovitec_20.jpgNovitec zmenil karosériu len decentne, výsledok vyzerá veľmi dobre. Upravená technika znamená predovšetkým výrazne vyšší výkon už v sérii dosť výkonného motora

Technici spoločnosti Novitec totiž vzali pôvodný atmosférický šesťvalec s objemom 5,2 litra a pridali mu systém preplňovania. Výsledné parametre sú skutočne pôsobivé. Maximálny výkon dosahuje na 633 kW (860 k) a krútiaci moment končí hodnotou 960 Nm. Údaje o dynamike Novitec nezverejnil, ale všetkým je asi už teraz jasné, že toto bude naozajstná raketa.

Záujemcovia si môžu vybrať aj podvozok, keď nové športové odpruženie znamená o 35 mm nižšiu svetlú výšku, v ponuke však bude aj odpruženie s nastaviteľnou výškou. O patričný zvuk sa postará výfuk vyrobený z materiálu používaného pre špeciály F1, elektronicky ovládané klapky sú samozrejmosťou.

Ak sa vám auto páči, neváhajte. Novitec totiž plánuje vyprodukovať len 25 exemplárov. Kúpiť si môžete ako úplne nový automobil, tak sa dá prísť so svojím starším Huracanom a ten si nechať upraviť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY