vytisknout velikost písma Nové Suzuki Ignis prichádza. Rovno aj v oplastovanej verzii

Nové Suzuki Ignis prichádza. Rovno aj v oplastovanej verzii

Po hatchbacku Balené predstavilo Suzuki ďalšiu novinku, a síce nový Ignis. Vozidlo je dlhé 3,7 m, široké 1660 mm a vysoké 1595 mm. Ako prvý si ho môžu pozrieť návštevníci tokijského autosalónu, kde Suzuki vystavuje ešte niekoľko ďalších zaujímavých automobilov i motoriek.

Nový Ignis používa benzínovú tisícdvestovku, ktorá štandardne poháňa predné kolesá, ale počíta sa aj s prítomnosťou systému pohonu všetkých kolies. Rovnako ako Baleno potom môže mať aj táto novinka pod kapotou tiež nový preplňovaný litrový motor Boosterjet. Tokijský autosalón znamená pre nastupujúcu Ignis svetovú premiéru.

Suzuki doviezlo do Tokia rovno aj drsnejšie verziu modelu Ignis, ktorá sa ale zatiaľ prezentuje ako štúdia. Preto tiež nesie označenie Trail Concept. Voz dostal rozšírené blatníky, viac plastu na prahy a predovšetkým veľké kolesá. Treba podotknúť, že nevyzerá vôbec zle.

Ďalšou svetovou premiérou Suzuki sú potom štúdie Mighty Deck, čo je miniatúrny dvojmiestny pick-up, a Air Triser, ktorý ukazuje pre zmenu víziu minivanu s trojicou radov sedadiel.

suzuki_tokio_02.jpgsuzuki_tokio_01.jpgsuzuki_tokio_03.jpgsuzuki_tokio_04.jpgsuzuki_tokio_05.jpgsuzuki_tokio_11.jpgsuzuki_tokio_12.jpgsuzuki_tokio_13.jpgsuzuki_tokio_14.jpgsuzuki_tokio_16.jpgsuzuki_tokio_17.jpgsuzuki_tokio_18.jpgsuzuki_tokio_06.jpgsuzuki_tokio_07.jpgsuzuki_tokio_10.jpgsuzuki_tokio_08.jpgsuzuki_tokio_09.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY