vytisknout velikost písma Nové Suzuki Ignis prichádza. Rovno aj v oplastovanej verzii

Nové Suzuki Ignis prichádza. Rovno aj v oplastovanej verzii

Po hatchbacku Balené predstavilo Suzuki ďalšiu novinku, a síce nový Ignis. Vozidlo je dlhé 3,7 m, široké 1660 mm a vysoké 1595 mm. Ako prvý si ho môžu pozrieť návštevníci tokijského autosalónu, kde Suzuki vystavuje ešte niekoľko ďalších zaujímavých automobilov i motoriek.

Nový Ignis používa benzínovú tisícdvestovku, ktorá štandardne poháňa predné kolesá, ale počíta sa aj s prítomnosťou systému pohonu všetkých kolies. Rovnako ako Baleno potom môže mať aj táto novinka pod kapotou tiež nový preplňovaný litrový motor Boosterjet. Tokijský autosalón znamená pre nastupujúcu Ignis svetovú premiéru.

Suzuki doviezlo do Tokia rovno aj drsnejšie verziu modelu Ignis, ktorá sa ale zatiaľ prezentuje ako štúdia. Preto tiež nesie označenie Trail Concept. Voz dostal rozšírené blatníky, viac plastu na prahy a predovšetkým veľké kolesá. Treba podotknúť, že nevyzerá vôbec zle.

Ďalšou svetovou premiérou Suzuki sú potom štúdie Mighty Deck, čo je miniatúrny dvojmiestny pick-up, a Air Triser, ktorý ukazuje pre zmenu víziu minivanu s trojicou radov sedadiel.

suzuki_tokio_02.jpgsuzuki_tokio_01.jpgsuzuki_tokio_03.jpgsuzuki_tokio_04.jpgsuzuki_tokio_05.jpgsuzuki_tokio_11.jpgsuzuki_tokio_12.jpgsuzuki_tokio_13.jpgsuzuki_tokio_14.jpgsuzuki_tokio_16.jpgsuzuki_tokio_17.jpgsuzuki_tokio_18.jpgsuzuki_tokio_06.jpgsuzuki_tokio_07.jpgsuzuki_tokio_10.jpgsuzuki_tokio_08.jpgsuzuki_tokio_09.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY