vytisknout velikost písma Nové Suzuki Ignis prichádza. Rovno aj v oplastovanej verzii

Nové Suzuki Ignis prichádza. Rovno aj v oplastovanej verzii

Po hatchbacku Balené predstavilo Suzuki ďalšiu novinku, a síce nový Ignis. Vozidlo je dlhé 3,7 m, široké 1660 mm a vysoké 1595 mm. Ako prvý si ho môžu pozrieť návštevníci tokijského autosalónu, kde Suzuki vystavuje ešte niekoľko ďalších zaujímavých automobilov i motoriek.

Nový Ignis používa benzínovú tisícdvestovku, ktorá štandardne poháňa predné kolesá, ale počíta sa aj s prítomnosťou systému pohonu všetkých kolies. Rovnako ako Baleno potom môže mať aj táto novinka pod kapotou tiež nový preplňovaný litrový motor Boosterjet. Tokijský autosalón znamená pre nastupujúcu Ignis svetovú premiéru.

Suzuki doviezlo do Tokia rovno aj drsnejšie verziu modelu Ignis, ktorá sa ale zatiaľ prezentuje ako štúdia. Preto tiež nesie označenie Trail Concept. Voz dostal rozšírené blatníky, viac plastu na prahy a predovšetkým veľké kolesá. Treba podotknúť, že nevyzerá vôbec zle.

Ďalšou svetovou premiérou Suzuki sú potom štúdie Mighty Deck, čo je miniatúrny dvojmiestny pick-up, a Air Triser, ktorý ukazuje pre zmenu víziu minivanu s trojicou radov sedadiel.

suzuki_tokio_02.jpgsuzuki_tokio_01.jpgsuzuki_tokio_03.jpgsuzuki_tokio_04.jpgsuzuki_tokio_05.jpgsuzuki_tokio_11.jpgsuzuki_tokio_12.jpgsuzuki_tokio_13.jpgsuzuki_tokio_14.jpgsuzuki_tokio_16.jpgsuzuki_tokio_17.jpgsuzuki_tokio_18.jpgsuzuki_tokio_06.jpgsuzuki_tokio_07.jpgsuzuki_tokio_10.jpgsuzuki_tokio_08.jpgsuzuki_tokio_09.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY