vytisknout velikost písma Nové Suzuki Baleno sa predstaví vo Frankfurte aj s motorom 1.0 Boosterjet

Nové Suzuki Baleno sa predstaví vo Frankfurte aj s motorom 1.0 Boosterjet

Ďalšia automobilka ohlásila svoj program pre frankfurtský autosalón. Po koncepte Suzuki IK-2 predstavenom tento rok v Ženeve nasleduje sériové prevedenie, ktoré ponesie známe meno Baleno. Tešiť sa máme na štýlový dizajn, priestranný interiér a nové technológie.

Na presné detaily si musíme ešte počkať, no podľa všetkého by nové Baleno malo zaútočiť na pozície Volkswagenu Golf alebo Seatu Leon. Jedinú vec, ktorú zatiaľ na tému techniky Suzuki uvádza, je prítomnosť nového motora 1.0 Boosterjet.

Akokoľvek označenie sľubuje veľký motor, v praxi ide o preplňovaný trojvalec doplnený o priamy vstrek paliva. Automobilka prirodzene v tlačovej správe zdôrazňuje hlavne nízku spotrebu.

Do predaja sa má nové Suzuki Baleno dostať o rok v lete, takže si prípadní záujemcovia ešte celkom dlho na svoj voz počkajú. Výstavná premiéra má termín 15. septembra. Ak sa následne vydáte do Frankfurtu na výstavisko, nájdete Suzuki aj s touto novinkou na stánku B12 v hale číslo 9.

bal1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY