vytisknout velikost písma Nové Subaru WRX STI začína v Nemecku s cenou 41 900 eur

Nové Subaru WRX STI začína v Nemecku s cenou 41 900 eur

Na európske trhy dorazí vo veľmi krátkej dobe nové Subaru WRX STI. Okrem kompletného predstavenia európskej verzie na ženevskom autosalóne tomu nasvedčujú aj ceny zverejnené pre nemecký trh. Japonská novinka tam bude štartovať na sume 41 900 eur.

Záujemcovia majú na výber výbavu Active alebo Sport. Druhá spomínaná variant vás vyjde na 45 200 eur. Zaujímavé je porovnanie oficiálnych nemeckých cenníkov končiacich verzií, podľa ktorých je odstupujúci sedan drahší (49 400 euro). A to platí aj o slovenskej, kde má rovnaký automobil vo svojom cenníku zapísanú položku 43 490 eur. U nás štartuje tento slávny model sa štvordverovou karosériou na cene 40 745 eur.

Ako sme písali už začiatkom marca, nové WRX STI zostane po stránke technických údajov na svojom. Totožná technika ponúka totožné parametre 300 koní a 407 Nm, stovku zvládne za 5,2 s a najviac sa rozbehne na 255 km/h.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY