vytisknout velikost písma Nové Subaru Levorg má po premiére. Objednať si ho môžete od 4. januára

Nové Subaru Levorg má po premiére. Objednať si ho môžete od 4. januára
Zoznam kapitol
  1. Subaru Levorg, Video
  2. Fotogaléria (10x foto)

Autosalón v Los Angeles už je v plnej prevádzke a rovnako tak otvoril svoje brány aj autosalón v Tokiu. Na svojej domácej pôde samozrejme nesmie chýbať automobilka Subaru, ktorá tu predstavuje hneď niekoľko noviniek, pričom tou zrejme najväčšou je model Levorg. Ten je zatiaľ prezentovaný ako koncept, ale do sériovej výroby má veľmi blízko. Dokazuje to okrem samotných tvarov aj fakt, že Subaru v tlačovej správe spomína dátum začiatku prijímania objednávok. Rezervovať si svoj ​​exemplár môžete už štvrtého januára. Predaje odštartujú na jar.

Subaru Levorg je kombi dlhé 4690 mm ​, široké 1780 mm a vysoké 1485 mm. Rázvor náprav ponúkne hodnotu 2650 mm a pohotovostná hmotnosť sa pohybuje okolo 1,5 tony. Pohon dostane na starosť buď preplňovaný dvojliter 2.0 DIT alebo menšia jedna-šestka DIT. Subaru sľubuje ponuku skladajúcu sa z prevedenia 1.6GT, 1.6GT-S , 2.0GTi a 2.0GTi-S. Slabší benzín vyprodukuje 170 koní a 250 Nm, dvojliter je naladený na 300 koní a 400 Nm. Ide však o japonské špecifikácie a je veľmi pravdepodobné, že kvôli emisiám budú tie európske menej výkonné, ako sa tomu stalo pri modeli Forester XT.

Základný štvorvalec si má vystačiť s prídelom 5,74 l/100 km, výkonnejší dvojliter spotrebuje 7,6 l/100 km. S jedna-šestkou údajne nebude problém zvládnuť na jednu nádrž tisíc kilometrov pri rýchlosti 100 km/h. Štandardom pre oba motory je prevodovka Lineartronic a z nej vyplývajúci aj pohon všetkých kolies používajúci medzinápravovú spojku. Subaru Levorg taktiež ponúkne moderné systémy typu Lane Keep Assist alebo adaptívny tempomat.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY