vytisknout velikost písma Nové Subaru Levorg má po premiére. Objednať si ho môžete od 4. januára

Nové Subaru Levorg má po premiére. Objednať si ho môžete od 4. januára
Zoznam kapitol
  1. Subaru Levorg, Video
  2. Fotogaléria (10x foto)

Autosalón v Los Angeles už je v plnej prevádzke a rovnako tak otvoril svoje brány aj autosalón v Tokiu. Na svojej domácej pôde samozrejme nesmie chýbať automobilka Subaru, ktorá tu predstavuje hneď niekoľko noviniek, pričom tou zrejme najväčšou je model Levorg. Ten je zatiaľ prezentovaný ako koncept, ale do sériovej výroby má veľmi blízko. Dokazuje to okrem samotných tvarov aj fakt, že Subaru v tlačovej správe spomína dátum začiatku prijímania objednávok. Rezervovať si svoj ​​exemplár môžete už štvrtého januára. Predaje odštartujú na jar.

Subaru Levorg je kombi dlhé 4690 mm ​, široké 1780 mm a vysoké 1485 mm. Rázvor náprav ponúkne hodnotu 2650 mm a pohotovostná hmotnosť sa pohybuje okolo 1,5 tony. Pohon dostane na starosť buď preplňovaný dvojliter 2.0 DIT alebo menšia jedna-šestka DIT. Subaru sľubuje ponuku skladajúcu sa z prevedenia 1.6GT, 1.6GT-S , 2.0GTi a 2.0GTi-S. Slabší benzín vyprodukuje 170 koní a 250 Nm, dvojliter je naladený na 300 koní a 400 Nm. Ide však o japonské špecifikácie a je veľmi pravdepodobné, že kvôli emisiám budú tie európske menej výkonné, ako sa tomu stalo pri modeli Forester XT.

Základný štvorvalec si má vystačiť s prídelom 5,74 l/100 km, výkonnejší dvojliter spotrebuje 7,6 l/100 km. S jedna-šestkou údajne nebude problém zvládnuť na jednu nádrž tisíc kilometrov pri rýchlosti 100 km/h. Štandardom pre oba motory je prevodovka Lineartronic a z nej vyplývajúci aj pohon všetkých kolies používajúci medzinápravovú spojku. Subaru Levorg taktiež ponúkne moderné systémy typu Lane Keep Assist alebo adaptívny tempomat.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY