vytisknout velikost písma Nové Porsche 911 GTS: Keď obyčajná Carrera S nestačí

Nové Porsche 911 GTS: Keď obyčajná Carrera S nestačí

Rovnako ako v prípade minulej generácie Porsche 911 označenej ako 997 aj nová generácia označovaná ako 991 dostala model GTS. Ten sa opäť postaví nad Carreru S nielen výkonom, ale aj základnou výbavou a možnosťami individualizácie. Dostanete napríklad kolesá s centrálnymi maticami, pozmenený dizajn svetiel, iné koncovky výfuku a rozšírené blatníky.

P14_0893_a5_rgb.jpgP14_0889_a5_rgb.jpgP14_0895_a5_rgb.jpg
Dôležitejší než drobné modifikácie vzhľadu je nárast výkonu a rozsiahlejšia výbava

Vzadu uložený plochý šesťvalec 3,8 l s atmosférickým nasávaním ponúka výkon 316 kW (430 k), čo je o tridsať konských síl viac ako Carrera S. V prípade kupé, ktoré je rýchlejšie než trochu ťažší kabriolet, sa Porsche 911 GTS dostane na stovku za 4,0 s a rozbehne sa až na 306 km/h.

Motor je možné kombinovať s manuálnou alebo automatickou prevodovkou PDK. Rovnako tak si môžete vybrať, či vám stačí zadný náhon, alebo či potrebujete štvorkolku.

Proti bežným modelom Porsche 911 má model GTS v základnej výbave paket Sport Chrono a tiež adaptívny podvozok PASM. Cena v susednom Nemecku začína na sume 117 549 eur vrátane ich 19% dane.

P14_0886_a5_rgb.jpgP14_0887_a5_rgb.jpgP14_0888_a5_rgb.jpgP14_0890_a5_rgb.jpgP14_0891_a5_rgb.jpgP14_0892_a5_rgb.jpgP14_0894_a5_rgb.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY