vytisknout velikost písma Nové Porsche 911 GTS: Keď obyčajná Carrera S nestačí

Nové Porsche 911 GTS: Keď obyčajná Carrera S nestačí

Rovnako ako v prípade minulej generácie Porsche 911 označenej ako 997 aj nová generácia označovaná ako 991 dostala model GTS. Ten sa opäť postaví nad Carreru S nielen výkonom, ale aj základnou výbavou a možnosťami individualizácie. Dostanete napríklad kolesá s centrálnymi maticami, pozmenený dizajn svetiel, iné koncovky výfuku a rozšírené blatníky.

P14_0893_a5_rgb.jpgP14_0889_a5_rgb.jpgP14_0895_a5_rgb.jpg
Dôležitejší než drobné modifikácie vzhľadu je nárast výkonu a rozsiahlejšia výbava

Vzadu uložený plochý šesťvalec 3,8 l s atmosférickým nasávaním ponúka výkon 316 kW (430 k), čo je o tridsať konských síl viac ako Carrera S. V prípade kupé, ktoré je rýchlejšie než trochu ťažší kabriolet, sa Porsche 911 GTS dostane na stovku za 4,0 s a rozbehne sa až na 306 km/h.

Motor je možné kombinovať s manuálnou alebo automatickou prevodovkou PDK. Rovnako tak si môžete vybrať, či vám stačí zadný náhon, alebo či potrebujete štvorkolku.

Proti bežným modelom Porsche 911 má model GTS v základnej výbave paket Sport Chrono a tiež adaptívny podvozok PASM. Cena v susednom Nemecku začína na sume 117 549 eur vrátane ich 19% dane.

P14_0886_a5_rgb.jpgP14_0887_a5_rgb.jpgP14_0888_a5_rgb.jpgP14_0890_a5_rgb.jpgP14_0891_a5_rgb.jpgP14_0892_a5_rgb.jpgP14_0894_a5_rgb.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY