vytisknout velikost písma Nové Infiniti ESQ je starý Nissan Juke pre Čínu

Nové Infiniti ESQ je starý Nissan Juke pre Čínu

Na čínsky trh mieri malý crossover Infiniti ESQ, ktorý nie je ničím iným než preznačkovaným predfaceliftovým Nissanom Juke v úprave Nismo. K pohonu používa preplnovanú tisícšesťstovku s výkonom okolo 200 koní, ktorá silu posiela na všetky kolesá cez prevodovku CVT.

Dokonca aj vo vnútri je všetko prevzaté z Nissanu Juke, teda aj trochu neergonomický centrálny displej s nastavením jazdných režimov a zobrazením palubného počítača. Vlastne len volant dostal nové logo Infiniti.

Infiniti sa nijako netají tým, že model ESQ je súčasťou plánov pre upevnenie pozície značky na dôležitom čínskom trhu. Luxusná divízia Nissanu tu medziročne predala o 130% viac áut a s ďalšími ziskmi jej určite pomôžu modely Q50L a crossovery QX50, QX60 a QX70. Model ESQ sa na iné trhy nepozrie.

juke (1).jpgjuke (2).jpgjuke (3).jpg

juke (4).jpgjuke (5).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY