vytisknout velikost písma Nové Infiniti ESQ je starý Nissan Juke pre Čínu

Nové Infiniti ESQ je starý Nissan Juke pre Čínu

Na čínsky trh mieri malý crossover Infiniti ESQ, ktorý nie je ničím iným než preznačkovaným predfaceliftovým Nissanom Juke v úprave Nismo. K pohonu používa preplnovanú tisícšesťstovku s výkonom okolo 200 koní, ktorá silu posiela na všetky kolesá cez prevodovku CVT.

Dokonca aj vo vnútri je všetko prevzaté z Nissanu Juke, teda aj trochu neergonomický centrálny displej s nastavením jazdných režimov a zobrazením palubného počítača. Vlastne len volant dostal nové logo Infiniti.

Infiniti sa nijako netají tým, že model ESQ je súčasťou plánov pre upevnenie pozície značky na dôležitom čínskom trhu. Luxusná divízia Nissanu tu medziročne predala o 130% viac áut a s ďalšími ziskmi jej určite pomôžu modely Q50L a crossovery QX50, QX60 a QX70. Model ESQ sa na iné trhy nepozrie.

juke (1).jpgjuke (2).jpgjuke (3).jpg

juke (4).jpgjuke (5).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY